Kan jeg godt kræve at han sover indendøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

An&Jo

nettemor skriver:

Ja stærkt  min søn bliver 2 om en uge!

pyha, hvor bliver tiden dog af??

til gengæld betyder det os at jeg for første gang nogensinde har præsteret at bo alene i over et år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

JulieE

An&Jo skriver:

jepper..

tak for hjælpen..

Jamen det var så lidt 

Anmeld

10. marts 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

pyha, hvor bliver tiden dog af??

til gengæld betyder det os at jeg for første gang nogensinde har præsteret at bo alene i over et år..

Du er sej

Anmeld

10. marts 2012

merethe

Profilbillede for merethe
An&Jo skriver:

Johannes skal jo skifte dagpleje nu her når vi flytter, og vi kommer til at bo på 1 sal, så det vil betyde at jeg skal slæbe barnevognen op i lejligheden hver dag, da den eneste anden mulighed er at den skal stå i et skur der ikke kan låses af..

Så nu overvejer jeg faktisk at sælge den fremfor klapvognen, da jeg hellere vil have at den står i skuret faktisk (ved godt det lyder mærkeligt, men barnevognen er en odder på X-dream II stellet, og virkelig velholdt, hvor klapvognen er en ældre emmaljunga, som er knapt så velholdt fra den tidligere ejere)

Men problemet er jo så søvnen i dagplejen, kan jeg godt forlange at han sover indenfor?? Jeg kan selv levere en weekend seng han kan sove i hvis det er..

I vores kommune der bestemmer mor og far om barnet sover inde eller ude

Anmeld

10. marts 2012

K&S

An&Jo skriver:

Johannes skal jo skifte dagpleje nu her når vi flytter, og vi kommer til at bo på 1 sal, så det vil betyde at jeg skal slæbe barnevognen op i lejligheden hver dag, da den eneste anden mulighed er at den skal stå i et skur der ikke kan låses af..

Så nu overvejer jeg faktisk at sælge den fremfor klapvognen, da jeg hellere vil have at den står i skuret faktisk (ved godt det lyder mærkeligt, men barnevognen er en odder på X-dream II stellet, og virkelig velholdt, hvor klapvognen er en ældre emmaljunga, som er knapt så velholdt fra den tidligere ejere)

Men problemet er jo så søvnen i dagplejen, kan jeg godt forlange at han sover indenfor?? Jeg kan selv levere en weekend seng han kan sove i hvis det er..

Her i kommunen må børnene kun sove i barnevogn indtil de fylder 2 år, fordi de efter 2 år ikke må være spændt fast :-) Herefter sover de på madrasser :-)

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

K&S skriver:

Her i kommunen må børnene kun sove i barnevogn indtil de fylder 2 år, fordi de efter 2 år ikke må være spændt fast :-) Herefter sover de på madrasser :-)

hvorfor må de ikke være spændt fast efter de 2 år??

Anmeld

10. marts 2012

bullerbassen

Vi købte en billigt barnevogn til dagplejen, da jeg ikke ville have vores med.

Silas står godt nok inde og sover men i barnevognen. Den er fast ved dagpleje mor. Også i weekenden.

Vores barnevogn er sat tilsalg, da vi ikke bruger den herhjemme så syntes det er synd den skal stå

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

bullerbassen skriver:

Vi købte en billigt barnevogn til dagplejen, da jeg ikke ville have vores med.

Silas står godt nok inde og sover men i barnevognen. Den er fast ved dagpleje mor. Også i weekenden.

Vores barnevogn er sat tilsalg, da vi ikke bruger den herhjemme så syntes det er synd den skal stå

tror os at jeg vælger at sætte den til salg..

Og hvis det så er at han skal sove ude må jeg købe en billig brugt vogn..

Anmeld

10. marts 2012

K&S

An&Jo skriver:

hvorfor må de ikke være spændt fast efter de 2 år??

Jeg ved ikke den præcise grund, men de må ikke anvende sele til børnene efter 2 år :-)

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

K&S skriver:

Jeg ved ikke den præcise grund, men de må ikke anvende sele til børnene efter 2 år :-)

arh okay..

jamen så sætter jeg den til salg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.