Kan jeg godt kræve at han sover indendøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

An&Jo

JulieE skriver:

Hvad med at sælge den og så købe en billig brugt, som kan stå ved DP?  Hvis du alligevel overvejer at sælge den, kunne det da være en løsning, hvis DP ikke har mulighed for at han sover inde 

Jeg får jo ikke flere børn lige foreløbigt så der er jo ikke grund til at gemme den.. Han er os ved at være for lang til den, han ligger med hovedet helt oppe i rammen, og det samme gør han med fødderne.. 2 år gammel og for lang til barnevognen, det er ret godt gået..

men vil en dagplejer os have vognen stående i weekenden??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

jeg håber da på at få tildelt en plads inden alt for længe, for vi flytter jo her den 1..

Jeg er bare bange for fugt osv, vil være ret ked af hvis den går til..

Det kan jeg godt forstå. 

Syns JulieE's forslag var super godt

Og ellers vil jeg sige det med at sove med andre tror jeg ikke du skal være så bekymret for. Det kan vores søn heller ikke hjemme men der er ingen problemer hos DP moren. Det er bare noget andet..

Anmeld

10. marts 2012

JulieE

An&Jo skriver:

Jeg får jo ikke flere børn lige foreløbigt så der er jo ikke grund til at gemme den.. Han er os ved at være for lang til den, han ligger med hovedet helt oppe i rammen, og det samme gør han med fødderne.. 2 år gammel og for lang til barnevognen, det er ret godt gået..

men vil en dagplejer os have vognen stående i weekenden??

Han er da også en lang knægt  Jeg ved ike meget om Dp'er da mine unger har gået i Vuggetsue, men når du får en tildelt, så snak med hende. Nogle ved jeg, har haft vognen stående fast hos deres DP, men dte er forskelligt alt efter DP'erens plads forhold 

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

nettemor skriver:

Det kan jeg godt forstå. 

Syns JulieE's forslag var super godt

Og ellers vil jeg sige det med at sove med andre tror jeg ikke du skal være så bekymret for. Det kan vores søn heller ikke hjemme men der er ingen problemer hos DP moren. Det er bare noget andet..

det er nok rigtig nok..

Det kan være jeg skal prøve at sætte den til salg når jeg lige har fået vasket betrækket derpå..

Anmeld

10. marts 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

det er nok rigtig nok..

Det kan være jeg skal prøve at sætte den til salg når jeg lige har fået vasket betrækket derpå..

Forresten hvis din søn alligevel er omkring de 2 så plejer de (i hvert fald ved de dagplejere jeg kender) alligevel at begynde at sove inde omkring den alder...

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

JulieE skriver:

Han er da også en lang knægt  Jeg ved ike meget om Dp'er da mine unger har gået i Vuggetsue, men når du får en tildelt, så snak med hende. Nogle ved jeg, har haft vognen stående fast hos deres DP, men dte er forskelligt alt efter DP'erens plads forhold 

jaa, han er rigtig lang.. og jeg ved ikke hvor han får den længde fra..

jeg vil sætte den til salg når jeg har vasket betrækket, og hvis folk så ikke vil give en fornuftig pris for en nærmest ny vogn, så beholder jeg den, og så må jeg sætte den op i lejligheden hver dag..

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

nettemor skriver:

Forresten hvis din søn alligevel er omkring de 2 så plejer de (i hvert fald ved de dagplejere jeg kender) alligevel at begynde at sove inde omkring den alder...

super..

Han bliver 2 år om en måned, (wauw tiden er gået stærkt )

så vil jeg sætte vognen til salg..

Anmeld

10. marts 2012

JulieE

An&Jo skriver:

jaa, han er rigtig lang.. og jeg ved ikke hvor han får den længde fra..

jeg vil sætte den til salg når jeg har vasket betrækket, og hvis folk så ikke vil give en fornuftig pris for en nærmest ny vogn, så beholder jeg den, og så må jeg sætte den op i lejligheden hver dag..

Det lyder som en god plan  Så må du tage den derfra 

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

JulieE skriver:

Det lyder som en god plan  Så må du tage den derfra 

jepper..

tak for hjælpen..

Anmeld

10. marts 2012

Nettemor

An&Jo skriver:

super..

Han bliver 2 år om en måned, (wauw tiden er gået stærkt )

så vil jeg sætte vognen til salg..

Ja stærkt  min søn bliver 2 om en uge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.