Jer der er gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2009

mnj1973

hej nervøse piger

jeg har født 5 gange så derfra kommer min erfaring
så det eneste råd jeg kan give jer er at når i står i situationen så lyt til hvad jeres krop siger til jer for den ved bedre end nogen andre hvad der er bedst for netop lige jer

held og lykke

15+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2009

Diana...

Må jeg svare selv om jeg har født.

Under hele graviditeten var jeg os mega nervøs faktisk så nervøs at jeg ikke kunne nyde min graviditet, de tanker der røg gennem mit hoved var at jeg var bange for at dø eller barnet skulle dø de var ikke særlig rare tanker at gå med. Da jeg var i uge 38 besluttet jeg mig for at føde hjemme efter nogen gode snakke med nogen her inde fra baby af og det eneste jeg synes var rigtigt var at føde hjemme og det var det så ikke alligevel, jeg nået lige ind på fødegangen føre han kom ud, g jeg synes det føltes forkert det hele, og jeg har aldrig født før så jeg kunne jo ikke vide hvordan det skulle føles men jeg havet da ret at det føltes forkert

Jeg synes at det at føde er noget af det vildeste jeg har prøvet og var så klar til at føde igen 5 min efter (hi hi min veninde har bestilt 2 børn griner) Jeg GLÆDER mig til jeg skal føde igen rigtig meget synes det var fedt at se hvor stærk min krop faktisk er og hvad vi seje kvinder kan det jo vild og jeg havet ikke en særlig god fødsel men synes stadig det var SUPER.

for i alle sammen får så god en oplevelse som mig Glæder mig super meget til at se alle jeres små babyer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.