Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Findusinde skriver:Jeg er 16+3 henne, og det alt overskyggende ved mig, og har altid været det, er at jeg skal blive fuldstændig ødelagt dernede.. Sprække fra A til Å... Jeg glæder mig til at skal til jordemor som forhåbentlig kan berolige mig en smule... Men det er den alt overskyggende skræk ved mig...
LineD skriver:Lige præcis også den frygt jeg har!!Knus Line som synes at PKS næsten var værd at overveje trods ricisi...
Mathilde skriver:DET er også noget af det der gør mig bange når jeg tænker på fødslen... Eller at jeg skal klippes.. Men dem der har prøvet det siger jo, at smerten fra veerne er værre end at blive klippet Det siger jo lidt om hvor smertefulde veer er!Jeg bryder mig heller ikke om at man ikke har kontrol. Det at man ikke kan styre sig selv eller sin krop er skræmmende, synes jeg.Puhh Godt der kommer noget fantastisk ud af detMathilde 26+1
Findusinde skriver:Ja, har godt hørt at de siger det at blive klippet mærker man slet ikke.. Og har også læst en masse om hvordan og hvorledes til fødslen.. Men det er bare som om det slet ikke beroligere mig, at det er langt fra hver gang der sker noget dernede...Uha, ja.. Det med kontrollen.. Jeg vil også rigtig gerne have kontrol over alt hvad jeg har med at gøre.. Og det med at jeg bliver nødt til et eller andet sted og smide alle hæmninger, og bare give mig hen, det har jeg det også lidt svært ved.. Når jeg tænker over det.. Men det kan være at lige så snart vi står i det, vi tænker "skidt med kontrollen, nu skal vi sku vise vi kvinder kan føde børn! "
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128