Jer der er gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.239 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. marts 2009

Mathilde

Jeg er lige lidt nysgerrig
Hvilke tanker har I omkring det at skulle føde? Er det i det hele taget noget I tænker på/bekymrer jer om?

Knus Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2009

LineD

Må indrømme jeg kun er i 6 uge, men jeg gruer allerede for det Mathilde
Puha... jeg ser lidt : Vandmelon ud gennem næse senarie

Meeen håber det går fint alligevel

Anmeld

30. marts 2009

vanessa

selvom jeg har prøvet at føde en gang før, og det hele gik godt og lige efter bogen.....tja så kan jeg da godt tænke på det igen.
Men tankerne bliver nok stærker lige op til...så er jeg da navøs....

vanessa..

Anmeld

30. marts 2009

Balderson

Hej Mathilde

Da jeg skulle føde mit første barn havde jeg mange tanker omkring det at skulle føde.. Kunne jeg nu klare det osv.. Det er jo helt naturligt at have de tanker... Man ved jo ikke hvad der kommer til at ske...

Havde bestemt mig for at føde i vand, at jeg ville sige ja, til alt det bedøvelse jeg ville blive tilbudt.. Men vi kom aldrig så langt.. Mit vand gik og jeg fik hurtig veer, så 4.38 minutter efter vandet var gået havde jeg min dejlige søn i mine arme..

Nu her hvor jeg venter mig mit andet barn, har jeg slet ikke alle de bekymringer, som jeg havde ved den første, for som min mand sagde, så var jeg en sej kælling og klarede den første fødsel i stiv arm, så det vil jeg også gøre denne her gang...

Anmeld

30. marts 2009

SaNiNa

Nej syntes ikke jeg tænke så meget på selve fødslen, ved jo ikke hvad det er og tror jeg ville blive mega bange hvis jeg skulle gå og tænke på det...

Jeg tænker mere på om, vi kan klare det, hvor meget tøj skal han have på osv...

Anmeld

30. marts 2009

Mca<3

Jo jeg er sørme begyndt at spekulere ,, Selvom jeg har prøvet det 2 gange før så er jeg da ved at blive lidt nervøs ... Helt naturligt ....

Anmeld

30. marts 2009

Mikkelmusen

Min første fødsel gik ikke så nemt, men jeg har overbevist mig selv om at det næppe kan blive så slemt eller værre end sidst. Men jeg bliver nu nok nervøs når først jeg når til at fødslen går igang.

Christina 30+0

Anmeld

30. marts 2009

Pia

Jeg havde en super nem, dejlig, god og hurtig fødsels første gang.. ja ren drømme fødsel som min JM sagde det den gang og hun havde så evigt ret.
Men på trods af det er jeg ved og være nervøs for anden fødsels som jo gerne skulle ske om små 9 uger...
Det jeg frygter er om det kommer til og gå for stærkt anden gang.
syntes oftes at man høre at det går endnu hurtigere anden gang og syntes egentlig det gik hurtig nok første gang..

jeg havde godt nok veer i 15 timer første gang.. men selve fødslen ( jm regner fra da jeg var begyndt at åbne mig godt) og til lille lærke kom til varede kun 2½ time ..
gik fra og være 3 til 10 cm åben på ingen tid..

Men i følge min jm denne gang mener hun ikke at jeg har noget og frygte..
Men nu må vi se..
Har ønsket og føde i vand denne gang..

Kh Pia.

Anmeld

30. marts 2009

smokie

Balderson skriver:

Hej Mathilde

Da jeg skulle føde mit første barn havde jeg mange tanker omkring det at skulle føde.. Kunne jeg nu klare det osv.. Det er jo helt naturligt at have de tanker... Man ved jo ikke hvad der kommer til at ske...

Havde bestemt mig for at føde i vand, at jeg ville sige ja, til alt det bedøvelse jeg ville blive tilbudt.. Men vi kom aldrig så langt.. Mit vand gik og jeg fik hurtig veer, så 4.38 minutter efter vandet var gået havde jeg min dejlige søn i mine arme..

Nu her hvor jeg venter mig mit andet barn, har jeg slet ikke alle de bekymringer, som jeg havde ved den første, for som min mand sagde, så var jeg en sej kælling og klarede den første fødsel i stiv arm, så det vil jeg også gøre denne her gang...

Hvornår skal du have dit næste barn hvis jeg må spørge

Knus

Anmeld

31. marts 2009

Tynen

JA!
Jeg tænker og bekymrer mig hele tiden om den fødsel.

Første gang var jeg rent ud sagt s***e hamrende bange for den og selvom jeg overlevede har jeg samme fornemmelse denne gang

Jeg kan næsten ikke overskue at jeg har rodet mig selv ud i endnu en omgang, men nu er der jo ingen vej tilbage

Det dummeste jeg har gjort er dog at sidde og pinet mig selv med at se fødselsvideoer - Arhmen.. Hvad dælen er det for et selvmål??!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.