Den danske ungdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

morethanperfect

Maja88 skriver:

hvad har bh'er med det hele at gøre...

jeg har gået med bh og toppe siden 3 klasse...

Jeg har også haft toppe på da jeg var på den alder , men ikke push up bh . Der er mange som slet ikke har grund til at gå med bh , men som gør det for at være "sej" .. Og det syns jeg er ærgerligt ! 

Forstår ikke at de ikke kan nyde deres barndom uden og skulle skynde sig at blive voksen ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Maja88

morethanperfect skriver:

Jeg har også haft toppe på da jeg var på den alder , men ikke push up bh . Der er mange som slet ikke har grund til at gå med bh , men som gør det for at være "sej" .. Og det syns jeg er ærgerligt ! 

Forstår ikke at de ikke kan nyde deres barndom uden og skulle skynde sig at blive voksen ..

jaja men der er faktisk også en del som har behov for bher i den alder...

jeg var i 3 klasse en c skål

Anmeld

10. marts 2012

FrkZier

tror ikke det er normalt at piger i 8års alderen går i den slags sko - så tror altså ikk det er den danske ungdom, tror bare det har været er meget bizart tilfælde af forældre der nok lige har glemt at sige nej til deres datter jeg kan slet ikke forstå at hun gik i dem, og kunne - og det må da forhindre hende i mange ting.. hm..

Anmeld

10. marts 2012

morethanperfect

Maja88 skriver:

jaja men der er faktisk også en del som har behov for bher i den alder...

jeg var i 3 klasse en c skål

Jeg kender ingen der som 8 årig har behov for det ..

Og der var heller ingen i min klasse da jeg var 8 , der havde behov for det .. 

Anmeld

10. marts 2012

mariesmavse92

KittyCatta skriver:

Eller skal man sige barndom?.. 

Jeg blev virkelig forarget idag, da jeg så en lille pige på omkring de 8-10 år rende rundt i et par kilehæle præcist magen til mine fra Topshop.  De sko er altså 12,5 cm høje og koster knapt 1000 kr.

Hvad sker der for at små børn render rundt i så høje sko idag? Da jeg var på den alder måtte jeg ikke gå rundt i den slags sko for mine forældre. Jeg var ekstremt heldig, da jeg fik lov til at få et Kawasaki.

Ville I give jeres børn lov til det?

Synes bare der er noget galt, når så små børn render rundt i disse sko:

Jeg vil gøre alt, hvad jeg kan, for at få hende til at elske barndommen så længe det er muligt.. børn skal være børn, ikke små voksne!! Hvor er det trist de bliver så hurtigt voksne idag...

Anmeld

10. marts 2012

An&Jo

det værste jeg har set, og ser hver eneste dag er en dreng på omkring samme alder som den pige du omtaler går med en cigaret i munden..

Jeg har hver eneste gang lyst til at rive den smøg ud af hænderne på ham og giver ham en ordentlig opsang, men det er jo desværre ikke min opgave..

Men det gør ondt i maven på mig hver gang jeg ser det, og det er desværre hver dag når jeg har hentet min søn at jeg ser det her..
Jeg har os lyst til at følge efter drengen hjem og give hans forældre en opsang, men igen, så kan jeg bare ikke blande mig i det..

Anmeld

10. marts 2012

Billemyre

Jeg fatter det heller ikke.

Det værste jeg har set af den slags var på en ferie til Budapest, hvor der i et stort shopping center var en badetøjs/lingeri forretning, med tøj til både børn og voksne.
Her hang der bikinier til babyer.. Med g-streng!! Til baby'er!! Really??! Jeg var så forarget...!

Anmeld

10. marts 2012

Mamalou

En ting er, at de slet ikke har godt af at gå i den slags fodtøj. En anden ting er, at de forældre lader deres BARN have et meget upassende image for en pige i den alder... 

Det ville aldrig gå herhjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.