Den danske ungdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.662 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. marts 2012

KittyCatta

Eller skal man sige barndom?.. 

Jeg blev virkelig forarget idag, da jeg så en lille pige på omkring de 8-10 år rende rundt i et par kilehæle præcist magen til mine fra Topshop.  De sko er altså 12,5 cm høje og koster knapt 1000 kr.

Hvad sker der for at små børn render rundt i så høje sko idag? Da jeg var på den alder måtte jeg ikke gå rundt i den slags sko for mine forældre. Jeg var ekstremt heldig, da jeg fik lov til at få et Kawasaki.

Ville I give jeres børn lov til det?

Synes bare der er noget galt, når så små børn render rundt i disse sko:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

JJH

hvis jeg får en datter må sådanne fodtøj også vente til hun er ældre, tror bestemt ikke det er sundt for hverken knæ eller ryg.

Anmeld

9. marts 2012

KittyCatta

JJH skriver:

hvis jeg får en datter må sådanne fodtøj også vente til hun er ældre, tror bestemt ikke det er sundt for hverken knæ eller ryg.

Præcis hvad jeg mener. Plus også at det ser ret grimt ud til små børn. De skal da have fodtøj, der er godt at løbe rundt og lege i. Det dér er i hvert fald ikke særlig sundt.. 

Anmeld

9. marts 2012

Julemusen

Nej er da fuldstændig sindsygt at give sine børn lov til det!

Når fødderne stadig vokser kan de bllive deforme af sådanne sko! Og få problemer med nedadgroende negle... 

Puha. Ville jeg aldrig give mine børn lov til, når jeg altså engang får en pige hehe. 

Anmeld

9. marts 2012

JJH

KittyCatta skriver:

Præcis hvad jeg mener. Plus også at det ser ret grimt ud til små børn. De skal da have fodtøj, der er godt at løbe rundt og lege i. Det dér er i hvert fald ikke særlig sundt.. 

nej må også nok indrømme at jeg syntes det hører voksenlivet til.

Anmeld

9. marts 2012

wamse

Jeg ville aldrig købe dem til min datter, heller ikke når hun er gammel nok, for synes godt nok, at de er meget lidt kønne

Anmeld

9. marts 2012

KittyCatta

Kitty-Katten skriver:

Nej er da fuldstændig sindsygt at give sine børn lov til det!

Når fødderne stadig vokser kan de bllive deforme af sådanne sko! Og få problemer med nedadgroende negle... 

Puha. Ville jeg aldrig give mine børn lov til, når jeg altså engang får en pige hehe. 

Nu har jeg godt nok gået med høje hæle, siden jeg var knapt 17 år, fordi min læge håbede på at det kunne hjælpe mig med at rette mine fødder lidt op. Men altså 10 år er bare ALT for ungt! 

Anmeld

9. marts 2012

KittyCatta

wamse skriver:

Jeg ville aldrig købe dem til min datter, heller ikke når hun er gammel nok, for synes godt nok, at de er meget lidt kønne

Hehe.. Der er vi nok lidt enige. Forguder de sko.  Men med det andet er vi virkelig enige! Sådanne sko skal små børn bare ikke gå i! 

Anmeld

9. marts 2012

TeamRocket

Det kan jo være det er en julegave fra den rige onkel der ikke lige har forstand på børn og hvad børn bør gå i.   Selv 'stjal' jeg min storesøsters høje sko og gik rundt i ind i mellem, og tog dem også på i skole for at være lidt voksen og smart. Det er jeg ret sikker på min mor ville ha stoppet- hvis hun dog bare havde vidst det

Anmeld

9. marts 2012

jydeinden

KittyCatta skriver:

Eller skal man sige barndom?.. 

Jeg blev virkelig forarget idag, da jeg så en lille pige på omkring de 8-10 år rende rundt i et par kilehæle præcist magen til mine fra Topshop.  De sko er altså 12,5 cm høje og koster knapt 1000 kr.

Hvad sker der for at små børn render rundt i så høje sko idag? Da jeg var på den alder måtte jeg ikke gå rundt i den slags sko for mine forældre. Jeg var ekstremt heldig, da jeg fik lov til at få et Kawasaki.

Ville I give jeres børn lov til det?

Synes bare der er noget galt, når så små børn render rundt i disse sko:

jeg forstår slet ikke hvorfor man går i den slags sko ung som "gammel".

Det er bevist at det er skadeligt for det meste af kroppen, og er det virkeligt dét man ønsker?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.