Jeg kan nu ikke se, hvordan det har noget med "den danske ungdom" - eller barndom - at gøre. Du har set EN pige med den type sko på og reagerer voldsomt på det - ergo er det ikke ligefrem noget, man ser hver eller hveranden dag.
Mon ikke, der også har kunnet findes enkelte børn og helt unge, som skejede ud på den ene eller den anden måde, da du var barn og ung?
Nu er det ikke første gang jeg har set, og undrer mig derfor over den mærkelige tendens til at gå i høje sko, når man kun selv er et lille barn. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor man som forældre kan tillade sit lille barn at gå i sådanne sko.
Det "værste" folk jeg kender gjorde var at begynde på at bruge makeup i 5. klasse. Altså ved en 12-års tiden.
Desuden har du så prøvet at kigge ud i gaden, når unge mennesker går i byen. Masser af push-up, nedringede kjoler, dogtags, stilletter på en 10-15 cm, masser af makeup og pretty boys. Samt folk, der drikker under gruppepres. Får akut kvalme af at se dette. Nu er jeg selv i alderen, hvor mange går i byen, og morer mig da også ganske med at gøre det engang imellem. Men synes simpelthen det er for meget. Der må altså være en grænse et sted.
Sorry, men jeg savner altså at forældrene tager fat om deres børn og lærer dem, hvordan man gebærdes, så man ikke ligner en slut allerede ved 10 års-alderen.
Anmeld