18+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2012

Masig

Kay skriver:

nej det er rigtigt... men kan du ikke nå en lille lur når du kommer hjem hvis den er helt gal??

hvornår var det du skulle til MD?

Nej det dur ikke... der er en hund der skal luftes, der skal ordnes en masse husting, der skal laves/spises aftensmad (heldigvis laver køresten den tit, men så skal jeg jo lave andre ting) og inden man ser sig om er kl sengetid... er først hjemme kl 16 hver dag jo...

Vi skal afsted d. 21...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

Kay

Masig skriver:

Nej det dur ikke... der er en hund der skal luftes, der skal ordnes en masse husting, der skal laves/spises aftensmad (heldigvis laver køresten den tit, men så skal jeg jo lave andre ting) og inden man ser sig om er kl sengetid... er først hjemme kl 16 hver dag jo...

Vi skal afsted d. 21...

ja oki det kan jeg godt se... så var det godt det var her i weekenden den havde en mosle nat

lige et par dage efter os... ihhh håber vi kan se kønnet

Anmeld

11. marts 2012

Masig

Kay skriver:

ja oki det kan jeg godt se... så var det godt det var her i weekenden den havde en mosle nat

lige et par dage efter os... ihhh håber vi kan se kønnet

hehe ja men den kan nu også finde på at mosle andre nætter... Og hvis ikke, så giver den mig bare krampe i benene istedet hehe...

Ja håber jeg virkelig også, ellers bliver det en halvdyr omgang, for så skal vi betale os fra det jo...

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Masig skriver:

hehe ja men den kan nu også finde på at mosle andre nætter... Og hvis ikke, så giver den mig bare krampe i benene istedet hehe...

Ja håber jeg virkelig også, ellers bliver det en halvdyr omgang, for så skal vi betale os fra det jo...

ja... lige netop... jeg har dog fundet et sted her i københavn hvor en drop in køns scanning koster 200 kr.... og ellers koster de 500 kr mange andre steder   hvad koster det ovre ved dig??

Anmeld

11. marts 2012

Masig

Kay skriver:

ja... lige netop... jeg har dog fundet et sted her i københavn hvor en drop in køns scanning koster 200 kr.... og ellers koster de 500 kr mange andre steder   hvad koster det ovre ved dig??

Ja så let er det ikke her på Fyn.. Der er en klinik i Odense, hvor man skal bestille tid og så koster det 450,- mener jeg...

Anmeld

11. marts 2012

smokin

Kay skriver:

har ikke lige fået overført de sidste par uger... der er sket så meget i kærestens familie  af mindre gode ting

men jeg har mærket den lille hver dag de sidste 4 dage og kæresten har også mærket den...

mærkede for førstegang rigtige spark i går... og ikke "bare" moslen rundt som den ellers er rigtig god til der inde...

er så glad for in fine mave... og glæder mig rigtig meget til at blive gift med stor mave på

Så for den da - en rigtig fin gravid mave

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Masig skriver:

Ja så let er det ikke her på Fyn.. Der er en klinik i Odense, hvor man skal bestille tid og så koster det 450,- mener jeg...

ja... og det er jo også en slat penge...

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Zette skriver:

Så for den da - en rigtig fin gravid mave

mange tak

Anmeld

11. marts 2012

Masig

Kay skriver:

ja... og det er jo også en slat penge...

Det er jo lige det, så vi satser på de siger det til MD....

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Masig skriver:

Det er jo lige det, så vi satser på de siger det til MD....

det er lige netop det vi gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.