18+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Kay

prettybutterfly skriver:

WOW en flot mave! Må altså også lige tilføje at jeg ELSKER dit profil billede!!!!!

mange tak den er godt nok os ved at være lidt stor sys jeg...

og ja elsker bare det billed... i al den tid vi kæmpede for at lave vores egen var det billedet på min ønske baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

JH12

Hvor er du fin!

Og det er en FANTASTISK følelse at mærke den lille

Anmeld

10. marts 2012

FrkZier

smukt!!

Anmeld

10. marts 2012

Masig

Kay skriver:

har ikke lige fået overført de sidste par uger... der er sket så meget i kærestens familie  af mindre gode ting

men jeg har mærket den lille hver dag de sidste 4 dage og kæresten har også mærket den...

mærkede for førstegang rigtige spark i går... og ikke "bare" moslen rundt som den ellers er rigtig god til der inde...

er så glad for in fine mave... og glæder mig rigtig meget til at blive gift med stor mave på

Du er sååå fin

Det er bare så fantastisk med de der spark altså... Jeg havde lige et par dage hvor der ikke rigtig skete så meget derinde, men så her i torsdags var der lidt små spark igen og så lige pludselig kom der bare et kæmpe los hehe...

Anmeld

10. marts 2012

Kay

Masig skriver:

Du er sååå fin

Det er bare så fantastisk med de der spark altså... Jeg havde lige et par dage hvor der ikke rigtig skete så meget derinde, men så her i torsdags var der lidt små spark igen og så lige pludselig kom der bare et kæmpe los hehe...

sad lige før og læste reklamer... og der kom der lige to ordentlige spark efter hinanden... hihi det føles altså sjovt... men har også haft et par af de nætter hvor baby ik sys jeg skal sove.... og den bare mpsler rundt... men så er det godt man kan sove til middag

Anmeld

10. marts 2012

AnnaK89

Sikke så flot og stor den er blevet siden du sidst lagde et billed ind

Den klæder dig bare så godt

Anmeld

10. marts 2012

Gry91

Kay skriver:

har ikke lige fået overført de sidste par uger... der er sket så meget i kærestens familie  af mindre gode ting

men jeg har mærket den lille hver dag de sidste 4 dage og kæresten har også mærket den...

mærkede for førstegang rigtige spark i går... og ikke "bare" moslen rundt som den ellers er rigtig god til der inde...

er så glad for in fine mave... og glæder mig rigtig meget til at blive gift med stor mave på

Rigtig fin bule!

Det er en skøn følelse at mærke liv derinde 
Jeg kan godt savne det lidt nu hvor jeg har født  hehe

Anmeld

10. marts 2012

Kay

Gry91 skriver:

Rigtig fin bule!

Det er en skøn følelse at mærke liv derinde 
Jeg kan godt savne det lidt nu hvor jeg har født  hehe

det kan jeg godt forstå kan lige nu slet ikke forestille mig at der skulle komme noget så dejlig ud... og at jeg ikke skal kunne mærke den længere... hihi... men der er jo også længe til endnu....

Anmeld

10. marts 2012

Gry91

Kay skriver:

det kan jeg godt forstå kan lige nu slet ikke forestille mig at der skulle komme noget så dejlig ud... og at jeg ikke skal kunne mærke den længere... hihi... men der er jo også længe til endnu....

nej det er lidt vildt og overvældende at tænke på

det er helt fantastisk at have ham hos os, men det var nu også hyggeligt med moslen og sparken i maven så nyd det i fulde drag! det går lige pludselig stærkt! føler slet ikke det er så længe siden jeg var til md-scanning og ja nu er han her hehe

Anmeld

10. marts 2012

Kay

Gry91 skriver:

nej det er lidt vildt og overvældende at tænke på

det er helt fantastisk at have ham hos os, men det var nu også hyggeligt med moslen og sparken i maven så nyd det i fulde drag! det går lige pludselig stærkt! føler slet ikke det er så længe siden jeg var til md-scanning og ja nu er han her hehe

puhh på mandag er der en uge til md. scanning og er snart halvejs.... det er helt underligt at tænke på...  især fordi jeg ved der kan og skal ske så meget på de sidste (ca.) 20 uger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.