18+1 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2012

Gry91

Kay skriver:

puhh på mandag er der en uge til md. scanning og er snart halvejs.... det er helt underligt at tænke på...  især fordi jeg ved der kan og skal ske så meget på de sidste (ca.) 20 uger...

det bliver da dejligt at se den lille igen! vil i vide køn?

ja der sker pludselig rigtig meget!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

Kruse90

årrh hvor er du bare fiin søde
Dejligt at i begge har mærket den lille Det er så specielt og noget så fantastisk

Anmeld

10. marts 2012

Kay

Gry91 skriver:

det bliver da dejligt at se den lille igen! vil i vide køn?

ja der sker pludselig rigtig meget!  

ja det vil vi håber de kan se det.... ellers har vi aftalt vi bestiller en køns scanning

Anmeld

10. marts 2012

Kay

Kruse90 skriver:

årrh hvor er du bare fiin søde
Dejligt at i begge har mærket den lille Det er så specielt og noget så fantastisk

ja det er det super skønt...

Anmeld

10. marts 2012

Gry91

Kay skriver:

ja det vil vi håber de kan se det.... ellers har vi aftalt vi bestiller en køns scanning

åh det bliver spændende!

kan godt forstå jer! vi fik jo også en kønscanning allerede 14+0, vi kunne bare ikke vente  hehe ..

Anmeld

10. marts 2012

Kay

Gry91 skriver:

åh det bliver spændende!

kan godt forstå jer! vi fik jo også en kønscanning allerede 14+0, vi kunne bare ikke vente  hehe ..

manden her hjemme har sagt nej til at bruge penge på en køns scanning... medmindre de ikke kunne se det på MD... så jeg har måtte vente...

Anmeld

10. marts 2012

Gry91

Kay skriver:

manden her hjemme har sagt nej til at bruge penge på en køns scanning... medmindre de ikke kunne se det på MD... så jeg har måtte vente...

for at i kan se det!  

Anmeld

10. marts 2012

Kay

Gry91 skriver:

for at i kan se det!  

mange tak

Anmeld

11. marts 2012

Masig

Kay skriver:

sad lige før og læste reklamer... og der kom der lige to ordentlige spark efter hinanden... hihi det føles altså sjovt... men har også haft et par af de nætter hvor baby ik sys jeg skal sove.... og den bare mpsler rundt... men så er det godt man kan sove til middag

De nætter har jeg også.. især i nat... var til koncert igår og i byen bagefter og tror baby var lidt træt af musikken til sidst så den tog revanche ved at mosle rundt det meste af natten hehe...

Tja det er kun her i weekenden jeg kan sove til middag jo.. er ikke så priviligeret pt i hverdagene hehe...

Anmeld

11. marts 2012

Kay

Masig skriver:

De nætter har jeg også.. især i nat... var til koncert igår og i byen bagefter og tror baby var lidt træt af musikken til sidst så den tog revanche ved at mosle rundt det meste af natten hehe...

Tja det er kun her i weekenden jeg kan sove til middag jo.. er ikke så priviligeret pt i hverdagene hehe...

nej det er rigtigt... men kan du ikke nå en lille lur når du kommer hjem hvis den er helt gal??

hvornår var det du skulle til MD?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.