XFactor - Har I læst det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Clisolka

Zafir skriver:

Jeg frygter at sveinur ryger, så finalen kun er med de unge og dermed også Morten Benjamin

Naaaarh jeg er ikke så bange for at Sveinur ryger - han er vist rimelig populær. Spørgsmålet er bare hvem der ryger først af de unge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Zafir

Babymor2010 skriver:

Naaaarh jeg er ikke så bange for at Sveinur ryger - han er vist rimelig populær. Spørgsmålet er bare hvem der ryger først af de unge 

Håber ikke det er Line. Hun er cool

Anmeld

9. marts 2012

Clisolka

Zafir skriver:

Håber ikke det er Line. Hun er cool

Jeg håber heller ikke hun ryger først 

Anmeld

9. marts 2012

Mira0911

Karo skriver:

Mon ikke der ligger mere bag end de fortæller 

Jeg må indrømme at jeg har en lille anelse om at det også er pga Blachmann.... 

Anmeld

9. marts 2012

Karo

Mira0911 skriver:

Jeg må indrømme at jeg har en lille anelse om at det også er pga Blachmann.... 

Selvfølgelig er det derfor.

Det er jeg ikke i tvivl om.

Anmeld

9. marts 2012

L&V

Zafir skriver:

DET er jeg i den grad også!!! Jeg håber virkelig det retter sig, nu hvor hun har fået bøjlen af!!... Suk.

Jeg syntes da hun synger fint, men jeg har virkelig svært ved det mega hype der har været om hende.

Tror du ikke at det er bevidst for at lyde lidt dickow indirock agtig?? Syntes tit man høre den underlige udtale, forstår det ik.. Nej den bølje er jeg bare heller ikke helt med på

Anmeld

9. marts 2012

Zafir

Månsson skriver:

Tror du ikke at det er bevidst for at lyde lidt dickow indirock agtig?? Syntes tit man høre den underlige udtale, forstår det ik.. Nej den bølje er jeg bare heller ikke helt med på

Men det absolut værste var da Morten Benjamin... HAN KAN JO IKKE SYNGE!? - Det kan Ida da - om man så kan lide hendes måde at gøre det på eller ej. Mmm...

Anmeld

9. marts 2012

L&V

Zafir skriver:

Men det absolut værste var da Morten Benjamin... HAN KAN JO IKKE SYNGE!? - Det kan Ida da - om man så kan lide hendes måde at gøre det på eller ej. Mmm...

Jeg kan jo bedst li morten benjamin he he Syntes han er den eneste jeg ku tænke mig en hel cd med ja også sveinur

Anmeld

9. marts 2012

twinboys

Mira0911 skriver:

Ved ikke om der har været en tråd om det... 

Men Jean Michel har trukket sig fra XF... Nicoline Simone respekter hans valg.... Så ingen grupper iaften... 

Det første man tænker er, Jean Michel forlader XF pga Blachmann - Men sådan er det ikke... Han forlader det af private årsager.... 

http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1723187.ece

ærgeligt

Anmeld

9. marts 2012

Zafir

Månsson skriver:

Jeg kan jo bedst li morten benjamin he he Syntes han er den eneste jeg ku tænke mig en hel cd med ja også sveinur

Jeg forstår det ikke. Meget forstår jeg. Men altså ... Ikke Morten Benjamin hehe

Så held og Lykke, når det nu er din deltager...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.