Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved ikke om der har været en tråd om det...
Men Jean Michel har trukket sig fra XF... Nicoline Simone respekter hans valg.... Så ingen grupper iaften...
Det første man tænker er, Jean Michel forlader XF pga Blachmann - Men sådan er det ikke... Han forlader det af private årsager....
http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1723187.ece
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Ved ikke om der har været en tråd om det... Men Jean Michel har trukket sig fra XF... Nicoline Simone respekter hans valg.... Så ingen grupper iaften... Det første man tænker er, Jean Michel forlader XF pga Blachmann - Men sådan er det ikke... Han forlader det af private årsager.... http://ekstrabladet.dk/flash/filmogtv/tv/article1723187.ece
Tauf skriver: Jeg skulle lige til at lave samme indlæg. Hørte det lige i p3 nyhederne..Der sker mange sjove ting i år:-)
Jeg skulle lige til at lave samme indlæg. Hørte det lige i p3 nyhederne..Der sker mange sjove ting i år:-)
Ja det tør siges.... Hvad bliver det næste mon? At Blachmann trækker sig som dommer... Det tror jeg næppe sker...
Månsson skriver: Arh men i guder, ku være han sku ha taget den beslutning noget før aå en anden gruppe ku ha fået chancen
Arh men i guder, ku være han sku ha taget den beslutning noget før aå en anden gruppe ku ha fået chancen
Ja det skulle han da have gjort... De var mine favoriter...
Mira0911 skriver: Ja det skulle han da have gjort... De var mine favoriter...
Månsson skriver: Øv så må du på jagt efter en ny farvorit
Øv så må du på jagt efter en ny farvorit
Ja.. Det er Line og Sveinur...
Mira0911 skriver: Ja.. Det er Line og Sveinur...
Mon ikke der ligger mere bag end de fortæller
Jaaaa... det er helt forfærdeligt. De var totalt mine favoritter. Havde sådan håbet at Morten Benjamin skulle ud i aften.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128