XFactor - Har I læst det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Betina_fra_Als

Jeg synes dr1 skal stoppe med at sende X-factor nu, man skal stoppe mens legen er god, og efter de sidste uger med alt det mund hakkeri, kan jeg godt forstå, at folk efterhånden ikke gider at se det mere.

Trist at man ikke kan opfører sig som voksne mennesker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2012

Mtang

Månsson skriver:

Arh men i guder, ku være han sku ha taget den beslutning noget før aå en anden gruppe ku ha fået chancen

Anmeld

9. marts 2012

KittyCatta

Mira0911 skriver:

Ja det tør siges....  Hvad bliver det næste mon? At Blachmann trækker sig som dommer... Det tror jeg næppe sker... 

I så fald skal jeg ALDRIG se programmet igen! Blachmann er da den eneste grund til at jeg gider at se det bras. 

Anmeld

9. marts 2012

wamse

Jeg har godt set det, og har læst mange kommentarer om det på FB, hvor nogle skriver skandale m.m.

Jeg tænker at han må have sine grunde, og det er da ved gud hans ret, at trække sig, hvis han vurderer at det er nødvendigt

Han skal sgu ikke stå til ansvar for hr. og fru Danmark, og dermed mener jeg altså ikke nogle af jeres kommentarer nu, men synes sgu det er trist, hvis man synes det er en skandale, at en voksen mand vælger at trække stikket ud, når han vurderer at det er nødvendigt Det er da for pokker kun et underholdningsprogram

Anmeld

9. marts 2012

Zafir

Månsson skriver:

De er os bare gode.. Men det syntes jeg de er alle sammen, er bare træt af Ida og hendes engelsk udtale

DET er jeg i den grad også!!! Jeg håber virkelig det retter sig, nu hvor hun har fået bøjlen af!!... Suk.

Jeg syntes da hun synger fint, men jeg har virkelig svært ved det mega hype der har været om hende.

Anmeld

9. marts 2012

Zafir

wamse skriver:

Jeg har godt set det, og har læst mange kommentarer om det på FB, hvor nogle skriver skandale m.m.

Jeg tænker at han må have sine grunde, og det er da ved gud hans ret, at trække sig, hvis han vurderer at det er nødvendigt

Han skal sgu ikke stå til ansvar for hr. og fru Danmark, og dermed mener jeg altså ikke nogle af jeres kommentarer nu, men synes sgu det er trist, hvis man synes det er en skandale, at en voksen mand vælger at trække stikket ud, når han vurderer at det er nødvendigt Det er da for pokker kun et underholdningsprogram

Helt sikkert må han have sine grunde. Det er ikke en beslutning man tager let. Men jeg tror bare at han må komme ud med en eller anden forklaring, for medierne kommer til at gå amok og grave i det, indtil de får forklaringen. Så jeg er helt enig at han ikke skal stå til ansvar for hr og fru danmark, men han kommer alligevel til at blive bombarderet og hvis han gør det fordi han gerne vil være i fred af den ene eller anden grund, så tror jeg ikke dete r måden at blive ladt i fred...

Anmeld

9. marts 2012

Clisolka

Zafir skriver:

Jaaaa... det er helt forfærdeligt. De var totalt mine favoritter. Havde sådan håbet at Morten Benjamin skulle ud i aften.

Åhhhh Zafir, vi må vente endnu en uge, før der er en chance for at han ryger 

Anmeld

9. marts 2012

Clisolka

Hov, jeg kan da lige tilføje denne artikel fra Bt, men jeg ved ikke lige om man skal tro på det 

http://www.bt.dk/x-factor/derfor-traekker-jean-michel-sig

Jeg syntes det er okay at han har trækket sig, men kunne han da for pokker ikke have gjort det inden live-showsne, så andre kunne have haft muligheden 

Anmeld

9. marts 2012

JustinsMoar

Gad vide om han er blevet tilbudt en pladekontrakt og derfor har trukket sig?

Well... Vi kan jo kun gætte os frem, indtil han selv vælger at fortælle hvorfor.. Medierne skal nok være efter ham, til han står frem..

Forfærdeligt nok!!

Anmeld

9. marts 2012

Zafir

Babymor2010 skriver:

Åhhhh Zafir, vi må vente endnu en uge, før der er en chance for at han ryger 

Jeg frygter at sveinur ryger, så finalen kun er med de unge og dermed også Morten Benjamin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.