Er jeg den eneste? (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2012

Anonym trådstarter

Zette skriver:

Til jer der kan se den streg - er det ikke bare der hvor det røde burde være? Altså "rummet" hvor farve vil lande i? For det kan jeg godt se... men der er ikke nogen streg!

Altså, der er en streg! Jeg kan se den IRL, og der er en streg, og den er rød. 

Mit spørgsmål lød på om i også kunne se den, ikke om der var en streg, for det ved jeg der er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2012

smokin

Anonym skriver:

Altså, der er en streg! Jeg kan se den IRL, og der er en streg, og den er rød. 

Mit spørgsmål lød på om i også kunne se den, ikke om der var en streg, for det ved jeg der er 

Så du har fundet ud af om du er gravid eller hvad? Jeg kan oprigtig ikke se den.. 

Anmeld

10. marts 2012

Miss Church

Jeg synes godt at jeg kan se den Test igen om et par dage

Forsigtigt tillykke fra mig 

Anmeld

10. marts 2012

norg

jeg kan faktisk godt ane en nr 2 streg. Men skulle virke koncentrere mig om det og nærmest knibe øjnene sammen - Det kan evt. være en skyggestreg.. Men prøv at teste om nogle dage, hvis det er en streg, så bliver den jo tydligere. 

Krydser fingre for dig 

Anmeld

10. marts 2012

Anonym trådstarter

Zette skriver:

Så du har fundet ud af om du er gravid eller hvad? Jeg kan oprigtig ikke se den.. 

Nej jeg har ikke testet siden. Men jeg ville jo ikke ligge den ind og spørge om i kan ane en streg, hvis ikke jeg selv kunne. Har aldrig hørt om nogen der lagde et billede ind, hvor de ikke selv kunne se en streg. Om det så er en skyggestreg eller en rigtig streg.  

Anmeld

11. marts 2012

smokin

Anonym skriver:

Nej jeg har ikke testet siden. Men jeg ville jo ikke ligge den ind og spørge om i kan ane en streg, hvis ikke jeg selv kunne. Har aldrig hørt om nogen der lagde et billede ind, hvor de ikke selv kunne se en streg. Om det så er en skyggestreg eller en rigtig streg.  

Den var ikke henvendt til dig, men generelt... til de andre der kan se den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.