Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg bruger lige nu min Tlf til at tjekke baby så nu har jeg zoomet helt tæt på og jeg synes godt jeg kan se en meget utydelig streg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jannilaursen skriver: Jeg bruger lige nu min Tlf til at tjekke baby så nu har jeg zoomet helt tæt på og jeg synes godt jeg kan se en meget utydelig streg
Haha det gør jeg også og synes også jeg kan ane en streg.
Ts hvor langt er du henne? Min så sådan ud da jbarbar omkring 3+3
Anonym skriver: Er jeg den eneste der kan ane nr. to streg?
Er jeg den eneste der kan ane nr. to streg?
Kan ane en streg, men er ikke sikker på det er en reeel streg, det kan ligeså godt være overskudsfarve,,, held og lykke
Jeg kan også ane den
Jeg kan se der er et eller andet men er lidt i tvivl om det er en "snyder" for jeg kan se der er noget, men den virker ikke som en helt rigtig streg.
Jeg ville prøve igen om et par dage.
Jeg kan desværre ikke se nogen streg.. Men jeg for, at den bliver positiv over de næste par døgn..
Kan godt ane den meget svagt !! men det kunne godt ligne en "Skyggestreg" eller overskudsfarve..
Men det kan da være !! prøv at teste igen om et par dage
Hvor langt ville du være nu, hvis du er gravid ?
jeg kan desværre ikke se den
Til jer der kan se den streg - er det ikke bare der hvor det røde burde være? Altså "rummet" hvor farve vil lande i? For det kan jeg godt se... men der er ikke nogen streg!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128