21 mdr. Hvor mange timer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

2721

bullerbassen skriver:

Ej det er da godt nok trælst så er natten lige pludselig meget kort.

Kan ski godt forstå du er MEGA træt , det er hårdt med konstant uafbrudt søvn

Er det fordi han fordøjer alle indtrykkene eller drømmer han 

Syntes jeg læste herinde i en tråd, at der var et barn der fik et eller andet som skulle gøre han fik en mere rolig søvn. 

afbrudt søvn er mega hårdt, men, jeg kan det nærmest i søvne efterhånden.

Men den dag jeg får lov bare at sove åhh jeg forstiller mig det må være guddommeligt

Han berbejder dagens hændelser, nogen gange når det starter er han så angst i søvne at jeg ikke kan røre ham uden han skriger mere, i starten var det meget skræmmende, men jeg er efterhånden van til det, men det er stadig hårdt at se sit barn sådan. Mens det står på et det umuligt at få kontakt til ham, han er helt fanget i sin frygt.

Okay, det kender jeg ikke lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

2721

Mor til Frederic skriver:

tak..

Tror han er født med det.. Eller arvet det fra mig...

Det er da kun dejligt

Har ikke lyst til at dele lidt med Charlie

Anmeld

8. marts 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

afbrudt søvn er mega hårdt, men, jeg kan det nærmest i søvne efterhånden.

Men den dag jeg får lov bare at sove åhh jeg forstiller mig det må være guddommeligt

Han berbejder dagens hændelser, nogen gange når det starter er han så angst i søvne at jeg ikke kan røre ham uden han skriger mere, i starten var det meget skræmmende, men jeg er efterhånden van til det, men det er stadig hårdt at se sit barn sådan. Mens det står på et det umuligt at få kontakt til ham, han er helt fanget i sin frygt.

Okay, det kender jeg ikke lige

Ja det lærer man jo , men trætheden fortsætter 

Nej det kan jeg forstille mig, Oliver døjede på et tidspunkt med febervildelse. Det var slet ikke sjovt, kunne slet ikke kommer i kontakt med ham. 

Man vender sig vel aldrig helt til det ?? Selv om du jo efterhånden ved det kan være sådan. Man vil jo så gerne fjerne det som " gør ondt " på de kære unger

Anmeld

8. marts 2012

Troldemommi

Puslingen skriver:

Tak ffor svar
Hold da op, den gang sove min dreng som vinden den blæste
Det må være dejligt

Tror hun har arvet det fra mig af, jeg elsker at sove :-)

Anmeld

8. marts 2012

MortilCilas

Cilas sover ca 10-11 timer om natten, og mellem 1-3 timer til middag han er 14 måneder

Anmeld

8. marts 2012

2721

bullerbassen skriver:

Ja det lærer man jo , men trætheden fortsætter 

Nej det kan jeg forstille mig, Oliver døjede på et tidspunkt med febervildelse. Det var slet ikke sjovt, kunne slet ikke kommer i kontakt med ham. 

Man vender sig vel aldrig helt til det ?? Selv om du jo efterhånden ved det kan være sådan. Man vil jo så gerne fjerne det som " gør ondt " på de kære unger

Det er aldrig noget man bare kommer til at tage let på, det gør ondt helt ind hvor jeg ikke vidste det kunne gøre ondt og det frustrer at så på side linjen, magtesløs og se til.

Jeg gør mit bedste får at lette det, men andet kan jeg pt ikke gøre

Anmeld

8. marts 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Det er aldrig noget man bare kommer til at tage let på, det gør ondt helt ind hvor jeg ikke vidste det kunne gøre ondt og det frustrer at så på side linjen, magtesløs og se til.

Jeg gør mit bedste får at lette det, men andet kan jeg pt ikke gøre

Nej for det gør ski ondt i ..

Vi har haft nogle lange snakke herhjemme de sidste par dage , Oliver og jeg.

Har ind imellem sagt ( hvis han har været ked af det, sådan rigtig ked) at hvis de ikke har det godt, har man det som forældre heller ikke godt.

Det gør RIGTIG ondt når man kan se de er påvirket og man intet kan gøre for at fjerne det

Anmeld

9. marts 2012

2721

bullerbassen skriver:

Nej for det gør ski ondt i ..

Vi har haft nogle lange snakke herhjemme de sidste par dage , Oliver og jeg.

Har ind imellem sagt ( hvis han har været ked af det, sådan rigtig ked) at hvis de ikke har det godt, har man det som forældre heller ikke godt.

Det gør RIGTIG ondt når man kan se de er påvirket og man intet kan gøre for at fjerne det

Hvor jeg dog kender den følelse.
Charlie havde en af sine dårlige nætter i nat og jeg endte med at ligge ham i sengen hos mig og så holdt han om min arm, da det gjorde ham tryg. Jeg sov af H til, men det hjalp ham

Anmeld

9. marts 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Hvor jeg dog kender den følelse.
Charlie havde en af sine dårlige nætter i nat og jeg endte med at ligge ham i sengen hos mig og så holdt han om min arm, da det gjorde ham tryg. Jeg sov af H til, men det hjalp ham

Åh lille mus

Godt det kan hjælpe han ligger hos dig - du må så vente med at sove til du bliver gammel

( hvor man så ikke kan )  Ej håber det ændre sig med tiden, eller at Charlie bliver så tryg ved Tim at han kan tage over engang imellem. Så du kan lade lidt op

Anmeld

9. marts 2012

2721

bullerbassen skriver:

Åh lille mus

Godt det kan hjælpe han ligger hos dig - du må så vente med at sove til du bliver gammel

( hvor man så ikke kan )  Ej håber det ændre sig med tiden, eller at Charlie bliver så tryg ved Tim at han kan tage over engang imellem. Så du kan lade lidt op

Ha ha, det er ikke engang løgn

Det er sådan set mest fordi Tim ikke kan magte situationen.

Han er god til efterhånden, hvis det er muligt lige at give mig 1time om morgenen til lige at indhente lidt søvn

Hvorn går det med dine drenge??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.