21 mdr. Hvor mange timer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

MorTil4<3

Puslingen skriver:

... I døgnet sover jeres børn?

Bare ren nysgerrighed, hvor meget sover jeres børn på ca 21 mdr i døgnet?

Hvis de er ældre eller yngre må i gerne lige skrive det i et svar

min knægt er 21 måneder, og han sover ca 11-12 timer om natten og så tager han en time til 1 ½ om dagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

2721

MoarHvidovre skriver:

Luka på 4 1/2 år og Lina på næsten 3 år bliver puttet kl. 19 og sover til kl. 6-6.30. Der er ingen af dem som sover til middag mere.

Tak for svar, det ser også ud til de får en dejlig lang natte søvn

Anmeld

8. marts 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Tak for svar søde

Læste en artikel for en uge siden ca, hvor der stod at børn i den alder burde sove mellem 10 og 12 timer i døgnet og jeg tænkte, at det ikke kunne passe

Men kan da også her se at der er mange der sover 12-13 timer i døgnet.

Ja det er nok ikke helt ved siden af . 

Hvor meget sover Charlie ???

Anmeld

8. marts 2012

2721

MilleMus1988 skriver:

min knægt er 21 måneder, og han sover ca 11-12 timer om natten og så tager han en time til 1 ½ om dagen

Tak for svar

Det er også ca det søvn mønster min søn har

Anmeld

8. marts 2012

2721

bullerbassen skriver:

Ja det er nok ikke helt ved siden af . 

Hvor meget sover Charlie ???

Charlies søvn mønster er jo meget præet af dagene der gået inden, hvis det har været en god rolig dag kan han sove op til 14 timer i døgnet, her mens han har været syg var han et par dage op på 17 timer.
De dårlige dage giver jo så måske kun 10 timer.

Men i snit vil jeg sige 12-13, men der har jeg ikke trukket alle hans opvågninger fra dem kan der jo godt være nogle stykker af på 30 min til 1 time.

Anmeld

8. marts 2012

K&S

Anton er 19 mdr. - han sover fra 19-06 om natten og middagslur på mellem 2-3 timer = 13-14 timer i døgnet :-) 

Anmeld

8. marts 2012

2721

K&S skriver:

Anton er 19 mdr. - han sover fra 19-06 om natten og middagslur på mellem 2-3 timer = 13-14 timer i døgnet :-) 

Tak for svar
Han får sig da også en masse dejlig søvn

Anmeld

8. marts 2012

K&S

Puslingen skriver:

Tak for svar
Han får sig da også en masse dejlig søvn

Jeps :-) efter at han fik dræn i begge ører, har han sovet rigtig godt :-) inden vågnede han mellem 4-5 om morgenen og var vågen MANGE gange om natten + han sov ikke mere end ca. 45 min-1 time til middag :-(

Anmeld

8. marts 2012

Laulund87

Nu er Maria lige lidt ældre, men hun sover typisk 12-13 timer om natten og 1,5-2 timer til middag. Hun har altid sovet mere end gennemsnittet

Anmeld

8. marts 2012

Palaja

Marie er knapt 19 mdr og sover ca 14 timer i døgnet +/-, synes hun er meget lidt fast i sine sovetider, det svinger meget. 10-12 timer om natten og 2-3 timer til middag. CA 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.