21 mdr. Hvor mange timer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Troldemommi

Johanne på 5 måneder sover 12-13 timer om natten og ca 1,5-2 timer om formiddagen og ca 1,5-2 timer om eftermiddagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

... I døgnet sover jeres børn?

Bare ren nysgerrighed, hvor meget sover jeres børn på ca 21 mdr i døgnet?

Hvis de er ældre eller yngre må i gerne lige skrive det i et svar

21 mdr; nattero mellem 12½-14 timer. Middagslur 3-4 timer.

Idag 3½ år; nattero 12-13 timer. Middagslur 2 timer.

Anmeld

8. marts 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Charlies søvn mønster er jo meget præet af dagene der gået inden, hvis det har været en god rolig dag kan han sove op til 14 timer i døgnet, her mens han har været syg var han et par dage op på 17 timer.
De dårlige dage giver jo så måske kun 10 timer.

Men i snit vil jeg sige 12-13, men der har jeg ikke trukket alle hans opvågninger fra dem kan der jo godt være nogle stykker af på 30 min til 1 time.

Ja så svinger det jo selvfølgelig lidt.

Hans er vel også en del mere uroligt på de dårlige dage. Troede ikke han vågende sådan helt op om natten men at han vågende med gråd eller hvad man skal sige

Anmeld

8. marts 2012

2721

Laulund87 skriver:

Nu er Maria lige lidt ældre, men hun sover typisk 12-13 timer om natten og 1,5-2 timer til middag. Hun har altid sovet mere end gennemsnittet

Det er da ikke ligefrem skidt søde

Anmeld

8. marts 2012

2721

Palaja skriver:

Marie er knapt 19 mdr og sover ca 14 timer i døgnet +/-, synes hun er meget lidt fast i sine sovetider, det svinger meget. 10-12 timer om natten og 2-3 timer til middag. CA 

Tak for svar
Min dreng svinger også meget

Anmeld

8. marts 2012

2721

Monica P skriver:

Johanne på 5 måneder sover 12-13 timer om natten og ca 1,5-2 timer om formiddagen og ca 1,5-2 timer om eftermiddagen.

Tak ffor svar
Hold da op, den gang sove min dreng som vinden den blæste
Det må være dejligt

Anmeld

8. marts 2012

2721

Mor til Frederic skriver:

21 mdr; nattero mellem 12½-14 timer. Middagslur 3-4 timer.

Idag 3½ år; nattero 12-13 timer. Middagslur 2 timer.

Ihh ham Frederic har da et dejligt sove hjerte

Anmeld

8. marts 2012

2721

bullerbassen skriver:

Ja så svinger det jo selvfølgelig lidt.

Hans er vel også en del mere uroligt på de dårlige dage. Troede ikke han vågende sådan helt op om natten men at han vågende med gråd eller hvad man skal sige

Jamen det er de klart, i nat var en dårlig nat og da kl blev 04.30, kunne han slet ikke finde ro han måtte komme op i sengen til mig og ligge og øffe rundt, men sove mere gør han ikke

Ofte vågner han også bare og gråder og bliver trøstet og falder så i søvn efter et par min igen, men andre gange har han det så skidt at han vågner helt og så har han meget svært ved at give slip og falde i søvn igen

Anmeld

8. marts 2012

bullerbassen

Puslingen skriver:

Jamen det er de klart, i nat var en dårlig nat og da kl blev 04.30, kunne han slet ikke finde ro han måtte komme op i sengen til mig og ligge og øffe rundt, men sove mere gør han ikke

Ofte vågner han også bare og gråder og bliver trøstet og falder så i søvn efter et par min igen, men andre gange har han det så skidt at han vågner helt og så har han meget svært ved at give slip og falde i søvn igen

Ej det er da godt nok trælst så er natten lige pludselig meget kort.

Kan ski godt forstå du er MEGA træt , det er hårdt med konstant uafbrudt søvn

Er det fordi han fordøjer alle indtrykkene eller drømmer han 

Syntes jeg læste herinde i en tråd, at der var et barn der fik et eller andet som skulle gøre han fik en mere rolig søvn. 

Anmeld

8. marts 2012

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Ihh ham Frederic har da et dejligt sove hjerte

tak..

Tror han er født med det.. Eller arvet det fra mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.