Min clairvoyant siger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Dohn...

Jeg er også selv mega spændt og skal selvfølgelig nok komme med en update på tirsdag.

Jeg går hos en der hedder Misse i Randers. Det koster 300 for en times healingsmassage og clairvoyance.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

JonTri

Ihh det bliver spændende om hun har ret...

Jeg var selv ved en håndlæser med klarsyn tilbage i august... Hun fortalte at der sad en lille pige og ventede på at komme ned til os og at hun ville komme før end vi anede... Sikke noget volapyk.

Hun sagde også en masse rigtigt og ramte virkelig plet mht ting jeg ALDRIG har fortalt nogen...

Nå, men i september tager vi på en dejlig laaang ferie. Da jeg kommer hjem, er jeg blevet MEGET uplanlagt gravid - og det er en lille pige.

Ser frem til en update tirsdag...

Anmeld

8. marts 2012

Dot D

Jeg håber OG tror helt sikkert, det virker for dig... Her får du lige min oplevelse med det...

Jeg fik konstateret endometriose, kronisk desværre, blev opereret flere gange, og jeg begyndte at tvivle på, om jeg ville få børn. Jeg bestilte tid hos en clairvoiant, og tog ind til hende..

Det første hun sagde, da jeg kom ind var(havde ikke engang sat mig): Hvorfor kommer du her....? Du kan jo godt selv... Det  er også rigtigt, har flere gange "set" noget hos andre, hvor det så endte sådan, men aldrig, aldrig om mig selv.

Jeg får fortalt, hvorfor jeg er kommet, ville gerne vide, om jeg ville få børn. Ja, du får to, vil du vide hvilket køn? Der løb mine tårer ad kinderne, men fik sagt nej, for der ville jeg og min mand overraskes... Hun siger videre, du er gravid, inden der er gået et halvt år... Seancen fortsatte, og hun fik sagt MEGET rigtigt om mig og min mand.

I tiden lige bagefter gik jeg meget i forventningen om, at nu var det tid. Heldigvis "glemte" jeg det lidt og pludseligt var det ikke i mine tanker hver dag.

Så skete det store..... Jeg blev gravid, og da jeg var omkring fire måneder henne, så kom jeg til at tænke på, hvad hun havde sagt. Jeg fandt kalenderen frem, og jeg var sørme blevet gravid et par uger INDEN, der var gået et halvt år.

Så derfor tror jeg på det

Anmeld

8. marts 2012

piadas

NEEEEJ, hvor vildt! Jeg ææælsker sådan noget, og hopper i med begge ben!

Jeg er SÅ spændt på at høre, om hun har ret!

Anmeld

8. marts 2012

Dohn...

Kan næsten heller ik vente til tirsdag og jeg kommer med en update. Den slipper i ik for;-)

Anmeld

20. april 2012

Ismone

Dohn... skriver:

Kan næsten heller ik vente til tirsdag og jeg kommer med en update. Den slipper i ik for;-)

Kommer der en opdatering?

Anmeld

20. april 2012

cecilie1984

Dohn... skriver:

venter også spændt på en opdatering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.