En lille historie og i vælger selv om i tror på den eller ej. Ca hver anden måned går jeg hos en sød dame der kan healingsmassage med clairvoyance, det er utrolig spændende og hun har næsten altid haft ret.
I november var jeg til noget fordrage med blindtegninget og der sagde hun at det jeg ønskede mig allermest vil ske i marts. Spændende tænkte jeg. Det jeg ønsker mig allermest er en lille betterøv og hus. Vi har lige solgt vores lejlighed og får højst sandsynligt hus her i marts.
Nu er vi så i marts og var oppe hos clairvoyanten igen igår. Jeg har ik sagt noget til hende overhovedet da hun spørger om hvornår jeg sidst havde mens, den 13. Feb svarede jeg. Hun sagde så at det jo er den 13. på tirsdag og at tirsdag vil bliver en meget lykkelig dag for mig. Ydermere sagde hun at jeg helt sikkert er gravid no doubt about it. Det vælger jeg så at stole på og håber selvfølgelig at jeg tester positiv på tirsdag.

Har nu også selv en mega god fornemmelse. Synes mine bryster er vokset og er spændte, specielt om aftenen, og brystdutterne er mega ømme og MEGET følsomme. Havde også kvalme i aften og nu her til morgen... Så som sagt vælger jeg at tro på hvad hun siger.
Tror i på sådan noget?
Anmeld