hvilke tatovering har i for jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Nettemor

Barbamama skriver:

Det var fordi jeg syntes det var så underligt at lige JEG skulle føde den dag han døde! Og så sagde jeg bare at DEN dato skulle jeg have tatoveret! Og så fik jeg ideen med stjernerne. Til næste barn har jeg fundet ud af hvilke blomster der blomstrer i hver måned og den måned næste barn ville blive født i skulle jeg så have tatoveret den blomst for. Jeg venter en dreng i juni og der blomstrer liljen, så jeg vil have en lilje på hver side af datoen som skal symbolisere ham

Super god ide Så betyder den også mange ting. Og ikke noget man nødvendigvis kan gætte bare ved at se den.  Meget personlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

fru r

Har ikke fået lavet min heller endnu men jeg har lidt i tankerne om det skal være dato for min søns fødsel men tallene bare ud i et uden punktum eller noget og kysmund efter. Fordi han har dejligste kinder som jeg kysser hele tiden :-)

Men har også overvejet hånd- eller fodaftryk men ville gerne have det lidt specielt

Anmeld

8. marts 2012

Anette&Sophia

nettemor skriver:

Har ikke en endnu men vil mega gerne. Men kan ikke bestemme mig for hvilken. Det skal jo være noget med mulighed for plads til fremtidige søskende.

Men jeg følger da lige med her for at få lidt inspiration

Hvad havde du selv tænkt?

jeg vil gerne have lavet hendes fodaftryk og så med navn og fødselsdato. men ved virkelig bare ikke hvor, for der skal jo netop være plads til flere ;-)

Anmeld

8. marts 2012

Anette&Sophia

mor:) skriver:

Jeg har en tatovering med tre tændstikspiger i fine små kjoler der holder hånd. (=mig selv og mine to søstre)

Min kæreste har så ud fra dette fået ideen til at få tatoveret den samme tændstikspige, en tændstiksmand med hat på og en lille tændstikdreng med hat på. Vi holder alle i hånd. Det er så vores lille familie. Drengen er placeret ved siden af far, sådan så vores næste barn kan være ved siden af mig

Jeg skal have den samme tatovering næste måned

EJ HVOR FEDT!

Anmeld

8. marts 2012

Camulla

Jeg har en tatovering med tre tændstikspiger i fine små kjoler der holder hånd. (=mig selv og mine to søstre)

Min kæreste har så ud fra dette fået ideen til at få tatoveret den samme tændstikspige, en tændstiksmand med hat på og en lille tændstikdreng med hat på. Vi holder alle i hånd. Det er så vores lille familie. Drengen er placeret ved siden af far, sådan så vores næste barn kan være ved siden af mig

Ej, hvor lyder det fint. Må jeg ikke se et billede??

Anmeld

8. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anette&Sophia skriver:

EJ HVOR FEDT!

Tak

Anmeld

8. marts 2012

Camulla skriver:

Ej, hvor lyder det fint. Må jeg ikke se et billede??

jamen jeg kan vidst ikke ligge billeder ind med en mac. Jeg bruger firefox. Har indtil videre ikke kunne finde ud af det

Anmeld

9. marts 2012

Maja88

må vi ikke se billeder...???

Anmeld

9. marts 2012

Maja88 skriver:

må vi ikke se billeder...???

ville rigtig gerne, men når jeg prøver vil den ikke

jeg ved ikke om det har noget med at der er firefox at gøre

Anmeld

9. marts 2012

Maja88

ville rigtig gerne, men når jeg prøver vil den ikke

jeg ved ikke om det har noget med at der er firefox at gøre

jeg bruger firefox.....og jeg kan godt ligge billeder ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.