Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja :-) ^^hvilke tatoveringer har i for jeres barn/børn? :-)- af ren nysgerrighed.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har ikke en endnu men vil mega gerne. Men kan ikke bestemme mig for hvilken. Det skal jo være noget med mulighed for plads til fremtidige søskende.
Men jeg følger da lige med her for at få lidt inspiration
Hvad havde du selv tænkt?
Anette&Sophia skriver: ja :-) ^^hvilke tatoveringer har i for jeres barn/børn? :-)- af ren nysgerrighed.
Jeg har ikke fået lavet min endnu, da jeg stadig ammer. Men jeg skal have tattoveret min søns håndaftryk! OG det glæder jeg mig helt vildt til. Den bliver nok sat sammen med noget blomsterværk af en slags hehe
Har endnu ingen børn, så kan jo ikke være med i denne,.. Men jeg elsker tattoos så vil da gerne lige oppe den ..
Jeg skal have drengenes fodaftryk med navn, fødselsdag og tidspunkt (nu når de er tvillinger) en på hver lægmuskel.
Jeg har min søns navn og føzdag ..
Jeg har ikke fået lavet den endnu .. Nu er hun kun 14 måneder jo Hehe
Men det er meningen at jeg skal have skrevet "Caroline" med et som prik over i'et .. Og ikke andet .. Vil gerne have den enkel .. Og jeg tror at den skal være på mit håndled
Jeg har denne her som er min datters fødselsdato. Hun blev født samme dag som Michael Jackson døde og jeg har været stor fan siden jeg var en lille pige på 5år. Så den lyse stjerne er for min datter, da en stjerne blev tændt den dag. Og den sorte er for MJ, da en stjerne blev slukket. Det er så meningen jeg vil have en blomst på hver side for næste barn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128