hvilke tatovering har i for jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Nettemor

Barbamama skriver:

Jeg har denne her som er min datters fødselsdato. Hun blev født samme dag som Michael Jackson døde og jeg har været stor fan siden jeg var en lille pige på 5år. Så den lyse stjerne er for min datter, da en stjerne blev tændt den dag. Og den sorte er for MJ, da en stjerne blev slukket. Det er så meningen jeg vil have en blomst på hver side for næste barn

Skal du så ikke have fødselsdatoen for næste barn? Eller var det mest pga Michael Jackson du fik en dato?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Maja88

her er min mands...

skal selv have bestilt tid til en her inden for nærmeste fremtid...

tror jeg vil have hendes navn på enten foden eller siden og så med noget blomsterværk eller en sommerfugl...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2012

lycly

Barbamama skriver:

Jeg har denne her som er min datters fødselsdato. Hun blev født samme dag som Michael Jackson døde og jeg har været stor fan siden jeg var en lille pige på 5år. Så den lyse stjerne er for min datter, da en stjerne blev tændt den dag. Og den sorte er for MJ, da en stjerne blev slukket. Det er så meningen jeg vil have en blomst på hver side for næste barn

Årh hvor smukt  Er selv kæmpe MJ fan!

Til TS: Jeg har ikke nogen endnu, men vil gerne have skrevet hende navn og fødselsdato på højre skulderblad. Det er min første tatovering, så jeg vil gerne have den så enkel som muligt, så kan man altid dekorere lidt på den senere

Anmeld

8. marts 2012

Barbamama

nettemor skriver:

Skal du så ikke have fødselsdatoen for næste barn? Eller var det mest pga Michael Jackson du fik en dato?

Det var fordi jeg syntes det var så underligt at lige JEG skulle føde den dag han døde! Og så sagde jeg bare at DEN dato skulle jeg have tatoveret! Og så fik jeg ideen med stjernerne. Til næste barn har jeg fundet ud af hvilke blomster der blomstrer i hver måned og den måned næste barn ville blive født i skulle jeg så have tatoveret den blomst for. Jeg venter en dreng i juni og der blomstrer liljen, så jeg vil have en lilje på hver side af datoen som skal symbolisere ham

Anmeld

8. marts 2012

Barbamama

LunaLykke skriver:

Årh hvor smukt  Er selv kæmpe MJ fan!

Til TS: Jeg har ikke nogen endnu, men vil gerne have skrevet hende navn og fødselsdato på højre skulderblad. Det er min første tatovering, så jeg vil gerne have den så enkel som muligt, så kan man altid dekorere lidt på den senere

Ja og hvor vildt er det så lige jeg føder den dag han dør? Puha...

Anmeld

8. marts 2012

lycly

Barbamama skriver:

Ja og hvor vildt er det så lige jeg føder den dag han dør? Puha...

Ja, det er noget af et sammentræf..

Anmeld

8. marts 2012

Den lykkelige

Jeg har denne i nakken..  ja billedet er taget lige da den var færdig så derfor jeg har tape i håret og er meget rød

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2012

Barbamama

LunaLykke skriver:

Ja, det er noget af et sammentræf..

Jeg havde også familie der slet ikke turde fortælle mig det da de besøgte os på sygehuset.

Jeg fandt først ud af det om morgenen d. 26. Vi sad ude på sygehuset og skulle have morgenmad. Så kom min kæreste med avisen (som var foldet). Jeg kunne kun se et billede af MJ og så blev jeg så glad over at han havde købt den til mig, så jeg siger: "Ejj tak skat, det var sødt af dig!" Han står og ser alvorligt på mig og siger at jeg ikke bliver glad når jeg ser hvad der står. Så tænker jeg bare "nå hvad NU? De er sgu altid efter ham med et eller andet åndssvagt!"

Så vender han avisen om og så står det med store fede SORTE bogstaver: MICHAEL JACKSON ER DØD! Og så græd jeg sgu!
Og jeg følte slet ikke jeg kunne tillade mig at blive ked af det, for lige ved siden af mig lå den smukkeste lille guldklump. Sikke noget. Men hvor er jeg glad for at jeg har noget fantastisk at tænke på den dag. Min datters fødsel overskygger hans død. Så måske det var derfor jeg fødte den dag

Anmeld

8. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har en tatovering med tre tændstikspiger i fine små kjoler der holder hånd. (=mig selv og mine to søstre)

Min kæreste har så ud fra dette fået ideen til at få tatoveret den samme tændstikspige, en tændstiksmand med hat på og en lille tændstikdreng med hat på. Vi holder alle i hånd. Det er så vores lille familie. Drengen er placeret ved siden af far, sådan så vores næste barn kan være ved siden af mig

Jeg skal have den samme tatovering næste måned

Anmeld

8. marts 2012

lycly

Barbamama skriver:

Jeg havde også familie der slet ikke turde fortælle mig det da de besøgte os på sygehuset.

Jeg fandt først ud af det om morgenen d. 26. Vi sad ude på sygehuset og skulle have morgenmad. Så kom min kæreste med avisen (som var foldet). Jeg kunne kun se et billede af MJ og så blev jeg så glad over at han havde købt den til mig, så jeg siger: "Ejj tak skat, det var sødt af dig!" Han står og ser alvorligt på mig og siger at jeg ikke bliver glad når jeg ser hvad der står. Så tænker jeg bare "nå hvad NU? De er sgu altid efter ham med et eller andet åndssvagt!"

Så vender han avisen om og så står det med store fede SORTE bogstaver: MICHAEL JACKSON ER DØD! Og så græd jeg sgu!
Og jeg følte slet ikke jeg kunne tillade mig at blive ked af det, for lige ved siden af mig lå den smukkeste lille guldklump. Sikke noget. Men hvor er jeg glad for at jeg har noget fantastisk at tænke på den dag. Min datters fødsel overskygger hans død. Så måske det var derfor jeg fødte den dag

Årh .. Men ja, måske kom din datter på lige præcis den dag, for at du ikke skulle blive alt for ked af det, og have noget andet du kunne glæde dig over i stedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.