Far mærke bebs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Darling<3

GønskE skriver:

Er misundelig. Men det kommer nok

Det skal nok komme, nogle mærker det jo bare før andre, men intet unormalt i at han ikke har mærket jeres bebs endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

GønskE

LR85 skriver:

hvor er det typisk, har manden så fået mærket med?

min dreng har også være sindsygt akriv fordi jeg selv har haft en rolig dag

Nej selvfølgelig ikke, for rejste mig og lavede mad - og da vi lagde os sammen pÅ sofaen og jeg lagde mig helt faldt, også på gulvet osv, så gav han selvfølgelig ikke et eneste spark fra sig

Anmeld

7. marts 2012

GønskE

Darling<3 skriver:

Det skal nok komme, nogle mærker det jo bare før andre, men intet unormalt i at han ikke har mærket jeres bebs endnu

Det ved jeg godt, det bare øv, vil så gerne se hans ansigts udtryk ;-)

Anmeld

7. marts 2012

LR85

GønskE skriver:

Nej selvfølgelig ikke, for rejste mig og lavede mad - og da vi lagde os sammen pÅ sofaen og jeg lagde mig helt faldt, også på gulvet osv, så gav han selvfølgelig ikke et eneste spark fra sig

ihh, godt i har en nat sammen og en dag i morgen og i morgen igen. Der er dejligt meget tid a mærke baby i.

Jeg vil gå i seng og nyde bevægelserne fra min lille dreng (27+5)

Anmeld

8. marts 2012

siw84

Altså min kæreste fik aldrig mærket spark.. for hver gang han lagde hånden på maven stoppede han med at sparke. og begyndte så igen når han fjernede hånden.. hehe møgunge :-) så han så ham kun sparke..

Anmeld

8. marts 2012

june1987

uge 21

Anmeld

8. marts 2012

Kay

jeg har mærket liv ret tidligt... og har en livlig lille en inde i maven... og 17+6 kunne kæresten mærke det... men der lå vi også og så film og han havde hånden på det bare maveskind hele filmen igennem

fik afvide til nf at min moderkag lå lige som skråt under/bagved baby så den blev "presset" ud mod maveskindet... så derfor jeg har kunne mærke det tidlig og så er den super aktiv...

Anmeld

8. marts 2012

Nattøs

min kæreste mærkede hende i løbet af uge 17-18 stykker mener jeg jeg mærkede hende allerede fra uge 14 ca 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.