Far mærke bebs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.082 visninger
27 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

GønskE

Hvornår (hvilken uge) mærkede jeres kæreste/mand spark fra baby i maven? Altså så han ikke var i tvivl

Og hvornår (hvilken uge) blev det 'fast' at han kunne mærke baby når han ville?

For min kæreste har ikke haft muligheden endnu, vi arbejder begge hver dag 8-16, og han har holdt hånden på, når jeg har mærket ham den lille, men det var ikke hårdt nok til at han kunne (3 uger siden) er 23+0 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

mukka88

GønskE skriver:

Hvornår (hvilken uge) mærkede jeres kæreste/mand spark fra baby i maven? Altså så han ikke var i tvivl

For min kæreste har ikke haft muligheden endnu, vi arbejder begge hver dag 8-16, og han har holdt hånden på, når jeg har mærket ham den lille, men det var ikke hårdt nok til at han kunne (3 uger siden) er 23+0 

i uge 20 lykkedes det et lille puf <3

Anmeld

7. marts 2012

Guldimaven

Mit råd er.. Ned på gulvet fladt på ryggen, og lad ham ligge hånden på.. Så skulle chancen være noget større.. 

Hilsen en der tit lå på gulvet lige da sparkene var startet! 

Anmeld

7. marts 2012

GønskE

mukka88 skriver:

i uge 20 lykkedes det et lille puf <3

Okaj, dejligt :-)

Anmeld

7. marts 2012

JH12

Min kæreste mærkede første gang 19+4, og der var ingen tvivl..
fra engang i uge +20 kunne han mærke når han ville.. og han er den eneste om faktisk kan vække den lille, jeg kan ikke

Anmeld

7. marts 2012

GønskE

Guldimaven skriver:

Mit råd er.. Ned på gulvet fladt på ryggen, og lad ham ligge hånden på.. Så skulle chancen være noget større.. 

Hilsen en der tit lå på gulvet lige da sparkene var startet! 

Det gør jeg når han kommer hjem! For det sjovt du siger det, så lå jeg på sofaen for en halv time siden på ryggen, og undrede mig helt over hvorfor den lille blev så aktiv, plejer han ikke på dette tidspunkt - ikke af hvad jeg har været vant til, og så slog det mig

Anmeld

7. marts 2012

GønskE

Joyce1986 skriver:

Min kæreste mærkede første gang 19+4, og der var ingen tvivl..
fra engang i uge +20 kunne han mærke når han ville.. og han er den eneste om faktisk kan vække den lille, jeg kan ikke

Så håber jeg det snart sker :-)

Anmeld

7. marts 2012

Guldimaven

GønskE skriver:

Det gør jeg når han kommer hjem! For det sjovt du siger det, så lå jeg på sofaen for en halv time siden på ryggen, og undrede mig helt over hvorfor den lille blev så aktiv, plejer han ikke på dette tidspunkt - ikke af hvad jeg har været vant til, og så slog det mig

Ja, det er nemlig lige det der skal til.. Sådan er det i hvert fald her hjemme.. Nu er jeg selvfølgelig 28 uger henne, så det er ikke så svært at mærke mere.. 

Men det er stenstikkert, at hvis jeg lægger mig fladt ned, så kommer der gang i ham! 

Så må du lige opdatere os med om det lykkeds! 

Anmeld

7. marts 2012

GønskE

Guldimaven skriver:

Ja, det er nemlig lige det der skal til.. Sådan er det i hvert fald her hjemme.. Nu er jeg selvfølgelig 28 uger henne, så det er ikke så svært at mærke mere.. 

Men det er stenstikkert, at hvis jeg lægger mig fladt ned, så kommer der gang i ham! 

Så må du lige opdatere os med om det lykkeds! 

Skal jeg nok og tak

Anmeld

7. marts 2012

LR85

GønskE skriver:

jeg kunne selv mærke ham da jeg var 18+1, og tror manden mærkede ham omkring uge 21 stykker, men først her nu omkring uge 25 stykker er det sådan med store bevægelser og maaaange af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.