Far mærke bebs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

GønskE

LR85 skriver:

jeg kunne selv mærke ham da jeg var 18+1, og tror manden mærkede ham omkring uge 21 stykker, men først her nu omkring uge 25 stykker er det sådan med store bevægelser og maaaange af dem

Det godt at vide :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

LR85

GønskE skriver:

Det godt at vide :-)

ja for det er jo virkelig dejligt a ligge og mærke det sammen.

Den er helt sikker, hver gang jeg sætter mig ned/lægger mig kommer der godt gang i ham

Anmeld

7. marts 2012

BabyMama2

Min kæreste og jeg lå i sengen og slappede af første gang vi mærkede babyen, der var jeg 17+0

Håber snart at den sparker mens han mærker det

Anmeld

7. marts 2012

sofiell89

GønskE skriver:

Hvornår (hvilken uge) mærkede jeres kæreste/mand spark fra baby i maven? Altså så han ikke var i tvivl

Og hvornår (hvilken uge) blev det 'fast' at han kunne mærke baby når han ville?

For min kæreste har ikke haft muligheden endnu, vi arbejder begge hver dag 8-16, og han har holdt hånden på, når jeg har mærket ham den lille, men det var ikke hårdt nok til at han kunne (3 uger siden) er 23+0 

Jeg er 28+5, og manden har endnu ikke mærket lillepigen. Grundet foranliggende moderkage, mærkede jeg hende først udenpå da jeg var 22+1, Men så snart manden lægger hånden på maven, (selvom hun lige har været aktiv), stopper hun. Så snart han fjerner hånden sparker hun igen

Anmeld

7. marts 2012

Darling<3

Jeg mærkede rigtige spark/puf da jeg var 18+3, og farmanden kunne mærke med da jeg var 20+4

Er 23+2 idag og har en virkelig aktiv pige i maven, så manden mærker hende dagligt, hvilket han synes er aaaalt for hyggeligt

Anmeld

7. marts 2012

GønskE

LR85 skriver:

ja for det er jo virkelig dejligt a ligge og mærke det sammen.

Den er helt sikker, hver gang jeg sætter mig ned/lægger mig kommer der godt gang i ham

Efter keg skrev dette indlæg, har der været så meget aktivitet fra ham, har aldrig mærket ham så meget før :-)

Anmeld

7. marts 2012

GønskE

VanessaSparre skriver:

Min kæreste og jeg lå i sengen og slappede af første gang vi mærkede babyen, der var jeg 17+0

Håber snart at den sparker mens han mærker det

Hvor skønt. Og tak gør jeg også! :-)

Anmeld

7. marts 2012

GønskE

sofiell89 skriver:

Jeg er 28+5, og manden har endnu ikke mærket lillepigen. Grundet foranliggende moderkage, mærkede jeg hende først udenpå da jeg var 22+1, Men så snart manden lægger hånden på maven, (selvom hun lige har været aktiv), stopper hun. Så snart han fjerner hånden sparker hun igen

Kunne ikek sige det bedre selv, for det lige præcis samme situation jeg har. Skal scannes i uge 32 igen, fordi de skal se min moderkage flytter sig, for den ligger helt foran og helt nede - så de sagde jeg først ville mærke liv senere og det første gang i dsg, at han har sparket så meget og i så lang tid :-)

Anmeld

7. marts 2012

GønskE

Darling<3 skriver:

Jeg mærkede rigtige spark/puf da jeg var 18+3, og farmanden kunne mærke med da jeg var 20+4

Er 23+2 idag og har en virkelig aktiv pige i maven, så manden mærker hende dagligt, hvilket han synes er aaaalt for hyggeligt

Er misundelig. Men det kommer nok

Anmeld

7. marts 2012

LR85

GønskE skriver:

Efter keg skrev dette indlæg, har der været så meget aktivitet fra ham, har aldrig mærket ham så meget før :-)

hvor er det typisk, har manden så fået mærket med?

min dreng har også være sindsygt akriv fordi jeg selv har haft en rolig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.