Kan i se noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Tog en test igen imorges men denne er 100 % negativ  Det er godt nok et andet mærke end den jeg brugte igår men syntes det er meget underligt 

Tror i at en clear blue test ville give det korrekte svar ?

Nu hvor jeg har haft en test med svag streg og idag en uden noget ?

Syntes de er dyre og ville blive så skuffet vis den nu skriver ikke gravid 

Vis jeg nu køber sådan en og den skriver ikke gravid kan jeg så stole 100% på dette eller er der stadig en chance for at den er der ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Gaia

Hvornår har du test dag? Køb clearblue og test enten på dagen ell. Lidt over. Svaret er ret sikkert, men intet er givet. Men helt klar en test jeg vil anbefale dig. Den måler jo selv meget meget små mængderr hcg. Så da heller bruge 90 kr på en test du kan regne med end. 20-45 kr på tests som er mere usikreHeld og lykke. 

Anmeld

8. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tog en test igen imorges men denne er 100 % negativ  Det er godt nok et andet mærke end den jeg brugte igår men syntes det er meget underligt 

Tror i at en clear blue test ville give det korrekte svar ?

Nu hvor jeg har haft en test med svag streg og idag en uden noget ?

Syntes de er dyre og ville blive så skuffet vis den nu skriver ikke gravid 

Vis jeg nu køber sådan en og den skriver ikke gravid kan jeg så stole 100% på dette eller er der stadig en chance for at den er der ? 

Prøv med en Clearblue .. har hørt de skulle være gode så kan du i det mindste få lidt ro i sindet, om den viser det ene eller det andet ..

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Hvornår har du test dag? Køb clearblue og test enten på dagen ell. Lidt over. Svaret er ret sikkert, men intet er givet. Men helt klar en test jeg vil anbefale dig. Den måler jo selv meget meget små mængderr hcg. Så da heller bruge 90 kr på en test du kan regne med end. 20-45 kr på tests som er mere usikreHeld og lykke. 

Jeg havde (ikke) forventet mens d.28 feb så er over en uge siden men de sidste gange har jeg også kun kunne teste svag positiv da jeg var ca en uge over tid 

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Prøv med en Clearblue .. har hørt de skulle være gode så kan du i det mindste få lidt ro i sindet, om den viser det ene eller det andet ..

Tak.. Har brugt en i nov men der var den først positiv 3 uger efter forventet og dagen efter fik jeg en sa

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

Har lige testet med en clear blue og den siger ikke gravid  

Er alt håb så ude for mig nu ?

Anmeld

8. marts 2012

LineSchack

det ville jeg da ikk sige ihvertfald ikk 100% hvorfor prøver du ikk at bestille en tid hos lægen, også lad dem dyrke den. eller tage en blodprøve.

Da jeg fandt ud af jeg var gravid tog jeg også mange i nogle dage og den anden streg var meget svag, og sommetider utydelig så jeg bestilte en tid hos lægen og jo den var go nok, og stoler på hans svar eftersom jeg er 39 uger henne og har den dejligste pige i maven ...

hold ud en dag er det din tur og det kan sagtens være du allerede er i lykkelige omstædnigheder som min nabo så tit kalder det

Anmeld

8. marts 2012

Anonym trådstarter

LineSchack skriver:

det ville jeg da ikk sige ihvertfald ikk 100% hvorfor prøver du ikk at bestille en tid hos lægen, også lad dem dyrke den. eller tage en blodprøve.

Da jeg fandt ud af jeg var gravid tog jeg også mange i nogle dage og den anden streg var meget svag, og sommetider utydelig så jeg bestilte en tid hos lægen og jo den var go nok, og stoler på hans svar eftersom jeg er 39 uger henne og har den dejligste pige i maven ...

hold ud en dag er det din tur og det kan sagtens være du allerede er i lykkelige omstædnigheder som min nabo så tit kalder det

Ej hvor dejligt at høre du ikke mener at chancen er opbrugt..

Har besluttet at give den til mandag morgen og har jeg ikke hverken fået det ene eller andet så ringer jeg til min læge da jeg så næsten er gået 14 dage over tid

Anmeld

8. marts 2012

LineSchack

Rigtig go ide

krydser alt jeg kan for dig...

Anmeld

8. marts 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg ser 2 streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.