Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kathepige skriver: Jeg kan godt se nr. 2 streg, dog utydelig. Hvornår har du testdag?
Jeg kan godt se nr. 2 streg, dog utydelig. Hvornår har du testdag?
Har testet imorges
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: jeg kan godt se den men ville nok teste igen om et par dage for at være sikker
jeg kan godt se den men ville nok teste igen om et par dage for at være sikker
Tak vil jeg helt klart gøre
Jaaa.... TILLYKKE....
Frk-Lotusblomst skriver: Så får du et forsigtigt tillykke herfra. Og et råd om at tage endnu en test om et par dage (som selvfølgelig allerede bliver imorgen fordi man ikke kan vente.. hihi)
Så får du et forsigtigt tillykke herfra. Og et råd om at tage endnu en test om et par dage (som selvfølgelig allerede bliver imorgen fordi man ikke kan vente.. hihi)
Tak ja køber nogle stykker idag og tager en imorgen
felicity skriver: kan desværre heller ej se streg nr 2... men ja prøv igen senere og se om den kommer tydeligere der
kan desværre heller ej se streg nr 2... men ja prøv igen senere og se om den kommer tydeligere der
Tager igen imorgen og fredag og se
Anonym skriver: Tak ja køber nogle stykker idag og tager en imorgen
Kan se et billed Hehe...
Kan godt ane streg nummer 2, prøv igen om nogle dage, så skulle den gerne være mere tydelig
Mira0911 skriver: Jaaa.... TILLYKKE....
Glad for det ikke bare er mig Og tak
Frk-Lotusblomst skriver: ja, gør du det.. og hvis den stadig er utydelig imorgen tager du jo bare en mere i overmorgen. Held og lykke med det. Jeg krydser.
ja, gør du det.. og hvis den stadig er utydelig imorgen tager du jo bare en mere i overmorgen. Held og lykke med det. Jeg krydser.
Tak ja det jo det smiler holder jer opdateret
Darling<3 skriver: Kan se et billed Hehe... Kan godt ane streg nummer 2, prøv igen om nogle dage, så skulle den gerne være mere tydelig
Det gør jeg tak for det :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128