Skal lige bruge jeres hjælp (forlovelses ringe)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Hvem?

Frk Mig skriver:

Hej Piger

Da manden & jeg blev forlovet i 08 købte vi jo ringe, men efter 2 børn kan jeg slet ikke få min ring på mere .. Så vi skal have nye .. Manden har mere eller mindre givet frie tøjler til at finde et nyt par .. Men hvilket af disse 2 ville du vælge?

http://www.bound4life.dk/forlovelsesringe-vielsesringe-2.php

http://www.bound4life.dk/forlovelsesringe-vielsesringe-413.php

Nr 2 - de er SÅ fine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Frk Mig

AalborgPigen skriver:

Uhh den er svær.. De er begge meget smukke.. Den med skrift er speciel og flot. mens den anden er skinnende Og samtidig smuk.. Uhh.. Hvis det var mig.. Så nr 2 

Jeg har os bestemt mig for at det skal være nr 2 .. Jeg syntes den er så smuk ..  den vil min finger godt kunne lide at gå med 

Anmeld

7. marts 2012

Frk Mig

Bondefruen skriver:

Nr 2 - de er SÅ fine

Ja de er bare super smukke .. har bestemt mig for at det skal være dem .. Det var bare kærlighed ved først blik ..

Anmeld

7. marts 2012

Muffin_girl

Frk Mig skriver:

Jeg har os bestemt mig for at det skal være nr 2 .. Jeg syntes den er så smuk ..  den vil min finger godt kunne lide at gå med 

Ja tror jeg også.. jeg har også kigget på den side.. De har godt nok mange smukke ringe 

Anmeld

7. marts 2012

Hvem?

Frk Mig skriver:

Ja de er bare super smukke .. har bestemt mig for at det skal være dem .. Det var bare kærlighed ved først blik ..

Anmeld

7. marts 2012

Frk Mig

AalborgPigen skriver:

Ja tror jeg også.. jeg har også kigget på den side.. De har godt nok mange smukke ringe 

Helt vild mange flotte ... Jeg kunne slet ikke vælge .. Lige indtil jeg så dem .. Så kunne det bare ikke være andre ..

Anmeld

7. marts 2012

Laura.

Frk Mig skriver:

okay så tør jeg godt at gøre det med god samvittighed .. jeg syntes bare det virkede så forkert når man så ikke købte ringene i butikken ..

Nej, det er det slet ikke.. det kan I sagtens gøre..

Et lille tip: For at I undgår problemer, fx. at str. ikke passer når I engang får ringene, så spørg firmaet omkring ringen, om den er rundet indvendig og hvor bred den er. Så har guldsmeden noget at gå efter.

Anmeld

7. marts 2012

Frk Mig

Kay skriver:

min svigermor har et ring mål der hjemme... så det bruger vi... jeg fik målt min i en butik da vi var nede i en butik og kigge efter ringe... da jeg ikke kan passe min forloveses ring mere... efter jeg har tabt mig... den er al for stor... og så sagde vi vi ville gå hjem og tænke over det... og nu har vi fundet nogle på nettet i stedet...

Min veninde har os sådan en til at måle ringe .. Men jeg syntes det er for langt at tage til sjælland for det .. Så tror vi hopper ned i byen og får målt og så bestiller vi dem på nettet ..

Anmeld

7. marts 2012

Frk Mig

Laura. skriver:

Nej, det er det slet ikke.. det kan I sagtens gøre..

Et lille tip: For at I undgår problemer, fx. at str. ikke passer når I engang får ringene, så spørg firmaet omkring ringen, om den er rundet indvendig og hvor bred den er. Så har guldsmeden noget at gå efter.

årh mange tak for tippet .. det vil jeg da lige huske ..

Anmeld

7. marts 2012

Laura.

Frk Mig skriver:

årh mange tak for tippet .. det vil jeg da lige huske ..

Det var da så lidt. Held og lykke med det fremover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.