Skal lige bruge jeres hjælp (forlovelses ringe)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Frk Mig

Laura. skriver:

Personligt er jeg mest til link nr. 2, da jeg kan lide det enkelt.. men jeg synes også det er synd hvis I vælger ud fra hvad andre synes bedst om..

Det gør der ikke .. Det er hvad vi selv kan lide .. Jeg syntes bare det er hyggeligt at se hva andre er til .. Det er jo en ring der betyder al verden så den skal vælges med mit 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Laura.

Frk Mig skriver:

Det er os den jeg hælder mest til .. Syntes den er så super flot ..

Vi er bare lidt i vildrede med hvordan man får målt ringstørrelsen.. Hvordan gør i det?

Jeg tillader mig lige at svare her.. I skal gå til en guldsmed og få målt jeres ringstørrelse. Dog skal guldsmeden vide, hvis ringen er rundet indvendig, så er det nogle andre mål de skal gå efter..

Men det kan du nok få atvide fra siden af ?

Anmeld

7. marts 2012

9510

Frk Mig skriver:

Hehe .. Jeg syntes det lyder som om du er lidt i et blandings misbrug 

He he det har jeg vist også Har i det ellers godt??

Anmeld

7. marts 2012

Frk Mig

Laura. skriver:

Jeg tillader mig lige at svare her.. I skal gå til en guldsmed og få målt jeres ringstørrelse. Dog skal guldsmeden vide, hvis ringen er rundet indvendig, så er det nogle andre mål de skal gå efter..

Men det kan du nok få atvide fra siden af ?

jeg syntes bare det virker forkert at gå til en guldsmed og så gå hjem og bestille dem på nettet .. kan man godt tillade sig det? 

Anmeld

7. marts 2012

Laura.

Frk Mig skriver:

Det gør der ikke .. Det er hvad vi selv kan lide .. Jeg syntes bare det er hyggeligt at se hva andre er til .. Det er jo en ring der betyder al verden så den skal vælges med mit 

Forstår dig udemærket godt.. og ja, det er noget der skal vælges med da det er en ring I begge skal have på - forhåbentligt for altid.

Anmeld

7. marts 2012

Frk Mig

9510 skriver:

He he det har jeg vist også Har i det ellers godt??

Hehe .. Jeps her går det super .. syntes dog godt at lille manden kan sove lidt mere om natten end han gør .. Hva med jer??

Anmeld

7. marts 2012

Frk Mig

Laura. skriver:

Forstår dig udemærket godt.. og ja, det er noget der skal vælges med da det er en ring I begge skal have på - forhåbentligt for altid.

Det er jo det .. jeg håber på at den os skal bruges som vielsens ringe hvis den tid kommer engang ..

Anmeld

7. marts 2012

Laura.

Frk Mig skriver:

jeg syntes bare det virker forkert at gå til en guldsmed og så gå hjem og bestille dem på nettet .. kan man godt tillade sig det? 

Det er der intet forkert i. Vi oplever det stortset dagligt i den forretning jeg arb. i, og der hjælper vi hjertens gerne de, der ønsker at få oplyst deres ringmål.. så bare afsted med jer..

Anmeld

7. marts 2012

AMtrier

jeg er ikke helt til den med skriften. synes det minder lidt for meget om barndommen og sådan.. de andre derimod er rigtig fine!
men du skal jo vælge dem du kan mærke er det bedste for jer !

noget andet er at du nemt kan få lavet din ring større hvis det er?

min mand kunne ikke passe sin vielsesring så den fik vi lavet større. selvom det er guld er jeg sikker på man kan med sølv. om ikke andet kan de banke det større

Anmeld

7. marts 2012

9510

Frk Mig skriver:

Hehe .. Jeps her går det super .. syntes dog godt at lille manden kan sove lidt mere om natten end han gør .. Hva med jer??

Ja det er rarest når de putter godt om natten men mon ikke det kommer

Jamen det går stille og roligt her ude på bøhlandet, vi går og hygger os..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.