Skal lige bruge jeres hjælp (forlovelses ringe)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2012

Frk Mig

AMtrier skriver:

jeg er ikke helt til den med skriften. synes det minder lidt for meget om barndommen og sådan.. de andre derimod er rigtig fine!
men du skal jo vælge dem du kan mærke er det bedste for jer !

noget andet er at du nemt kan få lavet din ring større hvis det er?

min mand kunne ikke passe sin vielsesring så den fik vi lavet større. selvom det er guld er jeg sikker på man kan med sølv. om ikke andet kan de banke det større

manden mener ikke at de bliver særlige pæne hvis man går ned og får lavet dem større .. Min veninde fik det gjort og den blev virkelig grim efter det .. så det tør jeg slet ikke .. så de bliver sat i en dyb ramme og hængt over vores seng ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2012

Frk Mig

9510 skriver:

Ja det er rarest når de putter godt om natten men mon ikke det kommer

Jamen det går stille og roligt her ude på bøhlandet, vi går og hygger os..

vi satser.. det lyder hyggeligt .. der er ikke noget bedre end at gå og hygge ..

Anmeld

7. marts 2012

9510

Frk Mig skriver:

vi satser.. det lyder hyggeligt .. der er ikke noget bedre end at gå og hygge ..

Nej det er der ikke, men vi er også blevet gode til det

Anmeld

7. marts 2012

AMtrier

Frk Mig skriver:

jeg syntes bare det virker forkert at gå til en guldsmed og så gå hjem og bestille dem på nettet .. kan man godt tillade sig det? 

du kan sagtens få din størrelse, det er der intet galt i MEN du skal være opmærksom på hvor tyk prøve ringen er i forhold til den ring du bestiller.. jeg prøvede en tynd ring og da jeg fik min brede vielsesring var den 2 str. for lille !

Anmeld

7. marts 2012

Frk Mig

Laura. skriver:

Det er der intet forkert i. Vi oplever det stortset dagligt i den forretning jeg arb. i, og der hjælper vi hjertens gerne de, der ønsker at få oplyst deres ringmål.. så bare afsted med jer..

okay så tør jeg godt at gøre det med god samvittighed .. jeg syntes bare det virkede så forkert når man så ikke købte ringene i butikken ..

Anmeld

7. marts 2012

Muffin_girl

Frk Mig skriver:

Hej Piger

Da manden & jeg blev forlovet i 08 købte vi jo ringe, men efter 2 børn kan jeg slet ikke få min ring på mere .. Så vi skal have nye .. Manden har mere eller mindre givet frie tøjler til at finde et nyt par .. Men hvilket af disse 2 ville du vælge?

http://www.bound4life.dk/forlovelsesringe-vielsesringe-2.php

http://www.bound4life.dk/forlovelsesringe-vielsesringe-413.php

Uhh den er svær.. De er begge meget smukke.. Den med skrift er speciel og flot. mens den anden er skinnende Og samtidig smuk.. Uhh.. Hvis det var mig.. Så nr 2 

Anmeld

7. marts 2012

Frk Mig

AMtrier skriver:

du kan sagtens få din størrelse, det er der intet galt i MEN du skal være opmærksom på hvor tyk prøve ringen er i forhold til den ring du bestiller.. jeg prøvede en tynd ring og da jeg fik min brede vielsesring var den 2 str. for lille !

jeg læste et sted at hvis man skulle have en bred ring skulle man hvis regne med 1-2 ring størrelser større end hva man normalt bruger .. 

Anmeld

7. marts 2012

Musen5

Dem fra link nr 2 helt klart

/Mette

Anmeld

7. marts 2012

Kay

Frk Mig skriver:

Det er os den jeg hælder mest til .. Syntes den er så super flot ..

Vi er bare lidt i vildrede med hvordan man får målt ringstørrelsen.. Hvordan gør i det?

min svigermor har et ring mål der hjemme... så det bruger vi... jeg fik målt min i en butik da vi var nede i en butik og kigge efter ringe... da jeg ikke kan passe min forloveses ring mere... efter jeg har tabt mig... den er al for stor... og så sagde vi vi ville gå hjem og tænke over det... og nu har vi fundet nogle på nettet i stedet...

Anmeld

7. marts 2012

Zafir

Bum bum... - Det er ikke rigtig min stil, de billeder der, men hvis jeg skulle vælge dem på det første link.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.