0-1 år: pige pakke str 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. marts 2012

S.Maria

mth1987 skriver:

Hej jeg vil gerne lægge billeder ind torsdag da jeg ikke har tid før. Kan du vente til der? Og ellers kan du sige hvad du mangler så ser jeg hvad jeg har i gemmerne i samme omgang. Har ikke fået lagt det hele på endnu nemlig, tager så lang tid at uploade billeder på min com.

Er interesseret i kjoler, kortærmet body, sommerdragtet og svømmedragt, alt i str. 80. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Pige2009

JulieWH skriver:

Kigger lige ved lejlighed

Du skal være så velkommen

Anmeld

14. marts 2012

mth1987

S.Maria skriver:

Er interesseret i kjoler, kortærmet body, sommerdragtet og svømmedragt, alt i str. 80. 

Jeg kigger det hele i gennem i morgen og ser hvad der er i str 80 så lægger jeg billeder ind af det

Anmeld

15. marts 2012

mth1987

S.Maria skriver:

hej

så er der kommet lidt billeder på og et par ekstra ting. der er ikke så meget da vi selv bruger str. 80 i øjeblikket, men har så meget af det så der bliver sorteret lidt en gang i mellem

Anmeld

15. marts 2012

Alexander&Lærke

Hvad tager du for billed 1-2 og 3 ink porto?

Anmeld

15. marts 2012

mth1987

Mette&Alexander skriver:

Hvad tager du for billed 1-2 og 3 ink porto?

Jeg ved ikke hvor meget portoen bliver. Men jeg tænker for alle 9 ting så 200 kr

Anmeld

15. marts 2012

Alexander&Lærke

mth1987 skriver:

Jeg ved ikke hvor meget portoen bliver. Men jeg tænker for alle 9 ting så 200 kr

Med eller uden porto? lyder som en god pris ellers. 

Anmeld

15. marts 2012

mth1987

Mette&Alexander skriver:

Med eller uden porto? lyder som en god pris ellers. 

Det er uden Porto

Anmeld

15. marts 2012

Alexander&Lærke

mth1987 skriver:

Det er uden Porto

Ok vil du finde ud af porto eller vil du heller have jeg byder, vil gerne give dig 220 ink.

Anmeld

15. marts 2012

mth1987

Mette&Alexander skriver:

Ok vil du finde ud af porto eller vil du heller have jeg byder, vil gerne give dig 220 ink.

Jeg ser lige på det i aften om jeg kan hitte ud af det. Har ikke gjort mig så meget i pakker, men tænker at det bare kan komme i en pose og tapes sammen så at du ikk skal betale for deres emballage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.