0-1 år: pige pakke str 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.230 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. marts 2012

mth1987

pige pakke med mærker som ej sikke leg, katvig, nameit og h&m.

spørg for pris

billede 1: 4 kjoler name it, h&m og ida T

billede 2: buksedragt fra piece of cake ( brugt meget lidt)

billede 3: 4 par bukser bla wheat, mexx og H&M

billede 4: 5 body med og uden ærmer

billede 5: 2 bluser ej sikke lej og h&M

billede 6: trøje fra hm

billede 7: shorts fra mini a ture

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2012

anynom

mth1987 skriver:

pige pakke med mærker som ej sikke leg, katvig, nameit og h&m.

8 stk pris ialt 100 kr plus porto.

2 langærmet bluser

1 trøje med lynlås uden hætte

2 par bukser

2 kjoler uden ærmer

1 body m. lange ærmer

Har du nogen billeder af tøjet?
Hvordan er standen?

Anmeld

12. marts 2012

mth1987

JulieWH skriver:

Har du nogen billeder af tøjet?
Hvordan er standen?

Jeg tager gerne billeder ved seriøse henvendelser. Gider bare ikke bruge så lang tid på at lægge billeder ind hvis det er useriøse henvendelser, har nemlig en del salgsannoncer. Standen af brugt, men fejler som sådan ikke noget. Har bare så meget så jeg bliver nødt til at sortere fra. Prisen er også sat efter at tøjet ikke er nyt.

Anmeld

12. marts 2012

anynom

mth1987 skriver:

Jeg tager gerne billeder ved seriøse henvendelser. Gider bare ikke bruge så lang tid på at lægge billeder ind hvis det er useriøse henvendelser, har nemlig en del salgsannoncer. Standen af brugt, men fejler som sådan ikke noget. Har bare så meget så jeg bliver nødt til at sortere fra. Prisen er også sat efter at tøjet ikke er nyt.

Jeg kunne godt regne ud, at tøjet ikke var nyt

Men det her er en seriøs henvendelse, jeg vil bare gerne se hvad jeg måske køber?

Anmeld

13. marts 2012

anynom

mth1987 skriver:

Men du virker ikke til at være en seriøs sælger, så jeg springer fra igen - du skal endelig ikke spilde din tid med at fremvise hvad du sælger

Anmeld

13. marts 2012

S.Maria

Kunne godt tænke mig at se billeder.

Anmeld

13. marts 2012

mth1987

S.Maria skriver:

Kunne godt tænke mig at se billeder.

Hej jeg vil gerne lægge billeder ind torsdag da jeg ikke har tid før. Kan du vente til der? Og ellers kan du sige hvad du mangler så ser jeg hvad jeg har i gemmerne i samme omgang. Har ikke fået lagt det hele på endnu nemlig, tager så lang tid at uploade billeder på min com.

Anmeld

13. marts 2012

mth1987

JulieWH skriver:

Men du virker ikke til at være en seriøs sælger, så jeg springer fra igen - du skal endelig ikke spilde din tid med at fremvise hvad du sælger

Det jo din mening. Jeg har mine grunde til at jeg gør som jeg gør og så er det fint hvis ikke du vil handle med mig.

Anmeld

13. marts 2012

Pige2009

JulieWH skriver:

Jeg har en del tøj i 80 og opefter. Kan sende dig billeder, hvis du vil have det. Ellers kan du også se mine annoncer på min profil

Anmeld

13. marts 2012

anynom

Baagøe skriver:

Jeg har en del tøj i 80 og opefter. Kan sende dig billeder, hvis du vil have det. Ellers kan du også se mine annoncer på min profil

Kigger lige ved lejlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.