9-18 eller 9-36 kg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.272 visninger
27 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Månelys

Hej piger (og evt. mænd)

Nu er min "lille" pige på 5 måneder ved at vokse ud af sin første autostol, og vi skal ud og købe den næste. Men jeg er i tvivl om hvad der er bedst. At anskaffe sig en 9-18 eller med det samme en 9-36 (eller hvad vægtklassen nu hedder). Hvad ville i anbefale?

Jeg kan se at Kiddy Pro har vundet tænk test, så det er sådan en tankerne går på..

I skal ikke tænke pris og den slags, for mine søde svigerforældre har tilbudt at betale når vi køber ny autostol. Altså ikke forstået at det skal være det dyreste af det dyreste, men bare at det ikke er noget i behøver tage med i jeres overvejelser.

Hvad tilråder i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

sarahb

De anbefaler at man går mere efter månederne end vægt. Da deres nakke slet ikke er stærk nok til den større autostol.
Men vi har en 9-18 den synes jeg passer bedre. og det er en Römer

Anmeld

6. marts 2012

MortilCilas

Når de er under 9 måneder skal de sidde bagudvendt, også vil jeg råde til 9-18 kg

Anmeld

6. marts 2012

Månelys

sarahb skriver:

De anbefaler at man går mere efter månederne end vægt. Da deres nakke slet ikke er stærk nok til den større autostol.
Men vi har en 9-18 den synes jeg passer bedre. og det er en Römer

Okay, det var jeg ikke klar over! Tak fordi du siger det Så skal det nok være en 9-18

Anmeld

6. marts 2012

Månelys

MortilCilas skriver:

Når de er under 9 måneder skal de sidde bagudvendt, også vil jeg råde til 9-18 kg

Men hendes fødder støder allerede mod ryglænet i römeren, så hvad gør man så? Der er jo lige 4 måneder til de 9 måneder endnu Og de der 9-18 ved du om de både kan vendes forud og bagud, så man bare kan vende den om, når hun bliver stor nok?

Anmeld

6. marts 2012

Månelys

Dobbelt

Anmeld

6. marts 2012

MortilCilas

Månelys skriver:

Men hendes fødder støder allerede mod ryglænet i römeren, så hvad gør man så? Der er jo lige 4 måneder til de 9 måneder endnu Og de der 9-18 ved du om de både kan vendes forud og bagud, så man bare kan vende den om, når hun bliver stor nok?

En BeSafe autostolen er både bagud- og forudvendt Og den er der plads til føderne med,

Anmeld

6. marts 2012

SaNiNa

Vi har en Recardo 9-36kg og jeg er pisse træt af den, den er så dum at spænde eller det er ikke noget problem at spænde den, det er når den skal spændes ind så stropperne er stramme det er næsten umuligt og Nicklas vejer kun 12kg så der er længe til de 18 hvor den skal spændes på en anden måde.

Men kan rigtig godt lide iden i at den går fra 9-36 kg

Anmeld

6. marts 2012

th

Månelys skriver:

Hej piger (og evt. mænd)

Nu er min "lille" pige på 5 måneder ved at vokse ud af sin første autostol, og vi skal ud og købe den næste. Men jeg er i tvivl om hvad der er bedst. At anskaffe sig en 9-18 eller med det samme en 9-36 (eller hvad vægtklassen nu hedder). Hvad ville i anbefale?

Jeg kan se at Kiddy Pro har vundet tænk test, så det er sådan en tankerne går på..

I skal ikke tænke pris og den slags, for mine søde svigerforældre har tilbudt at betale når vi køber ny autostol. Altså ikke forstået at det skal være det dyreste af det dyreste, men bare at det ikke er noget i behøver tage med i jeres overvejelser.

Hvad tilråder i?

vores oscar vejer 11 kilo og er stadig i den første.

fik at vide de skal kunne sidde selv og rakke frem efter legetøj og tilbage uden at vælte.

han er 8 md nu.

vi regner med han skal op i den næste her til påske.

vi har købt en kiddy og en rømer, og det er klart rømer han sidder bedst i.

Den anden kommer hans hoved hurtig til at falde ned af, samme problem har min veninde med hendes datter når hun falder i søvn i den, så er den ikke så god.

Anmeld

6. marts 2012

De3Guldklumper

Månelys skriver:

Så er hendes autostol slet slet ikke for lille til hende endnu.

Den er først for lille når hendes hovede vokser over stolehøjden - det andet kan hun sagtens sidde med 5-6mdr endnu medmindre hun selvfølgelig er enorm langbenet. Men ville aldrig turde skifte til en større stol så længe hun ikke er ældre når det i bund og grund er på et "forkert" grundlag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.