Hvornår stoppede i med ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mit bodystop kom helt automatisk i okt. Jeg havde købt ind til vinter med langærmede. Men så lavede jeg lige et blestop, og så ku jeg jo ikk bruge dem her vinteren over.. Men det hedder sig nu alm undertøj, jeg er lidt ked af det, pga jeg synes de langærmede bodyer er fantastiske..
Min datter bliver 3 år om 19 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

132319

morethanperfect skriver:

Holda op .. Det var længe ..

Tja, det har jeg egentlig aldrig tænkt over.

Jeg synes det er for koldt med korte ærmer under almindelige bluser, om vinteren.

Anmeld

6. marts 2012

bullerbassen

Vi har brugt langærmet Body, indtil nu. Silas er på vej ud af 92 og vil ikke købe flere l/æ da vi går sommeren i møde.

Så her har vi brugt dem til han var 2 år 5 mdr

Anmeld

6. marts 2012

Maja_4000

Caroline på 14 måneder bruger næsten kun langærmede bodys som "bluser" .. Hvis hun har to lag på er det som regel en kortærmet body og så en langærmet bluse .. Men hun er også et varmt barn  

Anmeld

7. marts 2012

Mira0911

morethanperfect skriver:

Langærmede bodyer ??

Jeg tænker lidt at jeg vil stoppe nu hvor Oscar er 16 mdr..
Altså han kan bruge dem han har , og når han ik kan passe dem mere , skal han ikke bruge dem mere ..
Tænker at han jo bare kan få kortærmede indenunder sin bluse ??

Julie bruger stadig bodyer og det er fordi hun stadig bruger ble... 

Langærmet bruger vi kun hvis det er rigtig koldt ude og hun valgt at have en tynd trøje på.... 

Men ellers kun kortærmet... 

Anmeld

7. marts 2012

Frk Mig

Noah er 2½ år og han bruger stadigvæk langærmet bodystoks .. Men vi bruger dem som "bluse" forstået på den måde at han har den på og så bukser ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.