Hvornår stoppede i med ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.767 visninger
35 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

morethanperfect

Langærmede bodyer ??

Jeg tænker lidt at jeg vil stoppe nu hvor Oscar er 16 mdr..
Altså han kan bruge dem han har , og når han ik kan passe dem mere , skal han ikke bruge dem mere ..
Tænker at han jo bare kan få kortærmede indenunder sin bluse ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

prettybutterfly

Om vinteren til 2 år her. Men nu er det jo ved at være for varmt til det!!

Anmeld

6. marts 2012

Isabella_mor

tjah jeg syntes det er for tidligt endnu for vores vedkomne at skifte den langærmede ud med en kort ærmet, han får det da på når der ikke lige er andet. men til sommer så tror jeg han kan gå rundt i kortærmet.. ikke endnu... jeg syntes sagtena at han kan gå i lange ærmer, især fordi at jeg elsker at putte ham i smækbukser så der er en langærmet body jo perfekt

Anmeld

6. marts 2012

FamilenStorm

morethanperfect skriver:

Langærmede bodyer ??

Jeg tænker lidt at jeg vil stoppe nu hvor Oscar er 16 mdr..
Altså han kan bruge dem han har , og når han ik kan passe dem mere , skal han ikke bruge dem mere ..
Tænker at han jo bare kan få kortærmede indenunder sin bluse ??

Altså på grund af sæsonen eller alder??

Alberte er 17 mdr og bruger stadig de langærmede inde under hendes bluser.. Og så længe det er så koldt forsætter jeg med det., :-)

Men jeg pakker hende også godt ind, hun har også strømpebukser plus strømper på :-)

Anmeld

6. marts 2012

morethanperfect

isabellamor skriver:

tjah jeg syntes det er for tidligt endnu for vores vedkomne at skifte den langærmede ud med en kort ærmet, han får det da på når der ikke lige er andet. men til sommer så tror jeg han kan gå rundt i kortærmet.. ikke endnu... jeg syntes sagtena at han kan gå i lange ærmer, især fordi at jeg elsker at putte ham i smækbukser så der er en langærmet body jo perfekt

Jaa , men jeg tænker bare at han skal jo alligevel ikke bruge dem til sommer , og så er spørgsmålet om jeg skal til at købe flere til ham til efteråret igen ?
For så syns jeg bare han er ved at være for stor til dem .. Der blir han jo 2 .. ? 

Anmeld

6. marts 2012

morethanperfect

prettybutterfly skriver:

Om vinteren til 2 år her. Men nu er det jo ved at være for varmt til det!!

Det er også det jeg tænker .. Hmm ...

Anmeld

6. marts 2012

morethanperfect

FamilenStorm skriver:

Altså på grund af sæsonen eller alder??

Alberte er 17 mdr og bruger stadig de langærmede inde under hendes bluser.. Og så længe det er så koldt forsætter jeg med det., :-)

Men jeg pakker hende også godt ind, hun har også strømpebukser plus strømper på :-)

Heheh ...

Det fordi til sommer blir det jo for varmt med de langærmede .. Og han fylder 2 til efteråret .. Og så tænker jeg bare han er ved at være for stor til dem .. ? 

Og så tænkte jeg at jeg ikke gider købe nogle nu , for hvis det snart blir forår og så sommer , så får han dem alligevel ikke brugt

Anmeld

6. marts 2012

LR85

her over vinteren synes jeg det har været rigtig rart a de har haft noget på der beskyttede deres mave og ryg. Min dreng er lige blevet 2 år og er begyndt a give en almindelig langærmet bluse på uden på den kortærmet body.

Kommer i tvivl til sommer, om de bare skal have en almindelig bluse på, så skiller de jo igen uden noget indenunder

Anmeld

6. marts 2012

morethanperfect

LR85 skriver:

her over vinteren synes jeg det har været rigtig rart a de har haft noget på der beskyttede deres mave og ryg. Min dreng er lige blevet 2 år og er begyndt a give en almindelig langærmet bluse på uden på den kortærmet body.

Kommer i tvivl til sommer, om de bare skal have en almindelig bluse på, så skiller de jo igen uden noget indenunder

Hm ja ..
Godt spørgsmål  

Anmeld

6. marts 2012

FamilenStorm

morethanperfect skriver:

Heheh ...

Det fordi til sommer blir det jo for varmt med de langærmede .. Og han fylder 2 til efteråret .. Og så tænker jeg bare han er ved at være for stor til dem .. ? 

Og så tænkte jeg at jeg ikke gider købe nogle nu , for hvis det snart blir forår og så sommer , så får han dem alligevel ikke brugt

Arh ok :-)

Her bruger Alberte str 86 sådan med lidt god vilje.. Nogle af dem kunne godt være lidt større.. Men har "heldigvis" nok so far..Min ellers tror jeg at jeg lige havde købt en enkelt eller to i hm i str 92 :-)

Men igen jeg er sååå bange for at hun fryser, så hun har altid lige lidt ekstra på ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.