Hvornår stoppede i med ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

morethanperfect

FamilenStorm skriver:

Arh ok :-)

Her bruger Alberte str 86 sådan med lidt god vilje.. Nogle af dem kunne godt være lidt større.. Men har "heldigvis" nok so far..Min ellers tror jeg at jeg lige havde købt en enkelt eller to i hm i str 92 :-)

Men igen jeg er sååå bange for at hun fryser, så hun har altid lige lidt ekstra på ;-)

Ja okay .. Kunne godt være jeg bare skulle ha 2 eller 3 liggende i en strørre str..

Oscar er et meget varmt barn så han skal ikke ha så meget på

Tak for svar  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

FamilenStorm

morethanperfect skriver:

Ja okay .. Kunne godt være jeg bare skulle ha 2 eller 3 liggende i en strørre str..

Oscar er et meget varmt barn så han skal ikke ha så meget på

Tak for svar  

Det var så lidt.. :-) 

Ja det kan jeg ikke prale at Alberte er.. Hun har især kolde hænder og fødder..

Anmeld

6. marts 2012

Jibbe

Vi er stoppet (næsten) jeg køber ihvertfald ikke flere nu. Frej er også varm og satser på de kortærmede er nok fra nu af. Han er alligevel over 2 år til efteråret... Så satser vi på det er nok.

Anmeld

6. marts 2012

morethanperfect

Jibbe skriver:

Vi er stoppet (næsten) jeg køber ihvertfald ikke flere nu. Frej er også varm og satser på de kortærmede er nok fra nu af. Han er alligevel over 2 år til efteråret... Så satser vi på det er nok.

Ja okay .. Lyder fornuftigt .. Tror også vi stopper med at købe nu her .. Han skal alligevel ikke bruge dem til sommer ..

Anmeld

6. marts 2012

malunte

Jeg synes nu også de langærmede kan være rigtig gode om sommeren. Altså uden noget ovenover. Det er jo langt fra alle dage, der er 25 grader, og derudover synes jeg de lange ærmer beskytter dejligt mod solen

Anmeld

6. marts 2012

Sara.

Forstår ikke helt spørgsmålet? Om det er pga alderen eller vejret han ikke skal bruge langærmede bodyer?

Min dreng bliver to til april. Han har bodyer med lange ærmer som han også kommer til at bruge her til sommer. Synes nemlig nogle gange det kan være for varmt med en kortærmet og så en langærmet trøje udenpå. Så en lang ærmet er perfekt til en solrig dag, da den kan skygge for solen.

Mht om han er for gammel til bodyer til vinter, hvor han vil være 2,5 så giver jeg ham dem på, sådan han ikke skiller på mave / ryg.
Så der vil han også bruge lang ærmede bodyer. ENTen med en tyk trøje / lang ærmet trøje udenpå når det er koldt eller med en t-shirt udenpå når det er mindre koldt.
(Den eneste grund til at han ikke sku ha bodyer til vinter er hvis han fysisk er for stor eller hvis han har smidt bleen, tror dog ikke det sker)

Anmeld

6. marts 2012

morethanperfect

malunte skriver:

Jeg synes nu også de langærmede kan være rigtig gode om sommeren. Altså uden noget ovenover. Det er jo langt fra alle dage, der er 25 grader, og derudover synes jeg de lange ærmer beskytter dejligt mod solen

Ja , men så tænker jeg bare jeg gir ham en langærmet bluse på ...

Anmeld

6. marts 2012

morethanperfect

Sara. skriver:

Forstår ikke helt spørgsmålet? Om det er pga alderen eller vejret han ikke skal bruge langærmede bodyer?

Min dreng bliver to til april. Han har bodyer med lange ærmer som han også kommer til at bruge her til sommer. Synes nemlig nogle gange det kan være for varmt med en kortærmet og så en langærmet trøje udenpå. Så en lang ærmet er perfekt til en solrig dag, da den kan skygge for solen.

Mht om han er for gammel til bodyer til vinter, hvor han vil være 2,5 så giver jeg ham dem på, sådan han ikke skiller på mave / ryg.
Så der vil han også bruge lang ærmede bodyer. ENTen med en tyk trøje / lang ærmet trøje udenpå når det er koldt eller med en t-shirt udenpå når det er mindre koldt.
(Den eneste grund til at han ikke sku ha bodyer til vinter er hvis han fysisk er for stor eller hvis han har smidt bleen, tror dog ikke det sker)

Begge dele

Tænker lidt at jeg bare gir ham en langærmet bluse på , på de kolde dage .. Og selvf. en alm. body indenunder .. 

Anmeld

6. marts 2012

MortilCilas

En langærmet body under den langærmet trøje ?

Anmeld

6. marts 2012

morethanperfect

MortilCilas skriver:

En langærmet body under den langærmet trøje ?

Nej bare generelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.