Tur til Egypten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.670 visninger
34 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

EKBJ

Jeg er blevet inviteret til Egypten i en uge fra på søndag af, med kærestens familie.. Jeg skal have vaccine mod stiv krampe (har jeg) og vaccine mod lever betændelse (heapitis A), men så er mit spørgsmål: må jeg få denne vaccine når jeg er i 32. uge? 

Ville i turde tage afsted?
Vil selvfølgelig rigtig gerne med!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Koen.

EKBJ skriver:

TTrTroJeg er blevet inviteret til Egypten i en uge fra på søndag af, med kærestens familie.. Jeg skal have vaccine mod stiv krampe (har jeg) og vaccine mod lever betændelse (heapitis A), men så er mit spørgsmål: må jeg få denne vaccine når jeg er i 32. uge? 

Aner intet om vaccinerne, men hvor er det da en fed chance før dig inden baby kommer jeg ville klart tage med hvis altså lægen siger god før vaccinerne

Anmeld

6. marts 2012

Mumto3

Vi var i Egypten for en måned siden, og der var der ingen af hverken de voksne eller børn der blev vaccineret. Det kommer selvfølgelig an på hvordan I skal rejse, men hvis det er med et charterselskab, så ville jeg bare tage afted. Jeg ville ihvertfald ikke begynde at vacc. mig hvis jeg var 32 uger henne. SElvølgelig er fosteret færdigudviklet, men alligevel.

Har du chekket at du overhoved må flyve? det er forskellige grænser hos forskellige flyselskaber.

Anmeld

6. marts 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Aner intet om vaccinerne, men hvor er det da en fed chance før dig inden baby kommer jeg ville klart tage med hvis altså lægen siger god før vaccinerne

De andre i familien har bestilt biletter og jeg kan først snakke med min læge imorgen tidlig, så det er sådan lidt i sidste øjeblik:-(. 

Håber min læge siger godt for det, selvom der står på nettet at de fraråder vaccinen hos gravide.. 

Anmeld

6. marts 2012

Darling<3

EKBJ skriver:

Jeg er blevet inviteret til Egypten i en uge fra på søndag af, med kærestens familie.. Jeg skal have vaccine mod stiv krampe (har jeg) og vaccine mod lever betændelse (heapitis A), men så er mit spørgsmål: må jeg få denne vaccine når jeg er i 32. uge? 

Aner ikke om du må få vaccinen, men du må ikke flyve efter uge 32, så snak lige med din læge inden du bare springer om bord på et fly

Men ellers, ja, jeg ville sagtens turde at tage en uge til Egypten, er selv ved at lokke kæresten ud af huset inden vores trunte kommer til verden

Er det Sharm, i skal til ??

Anmeld

6. marts 2012

Jonatansmor

EKBJ skriver:

Nej, det ville jeg ikke turde. Slet ikke når vi stadig ikke ved hvad den nye forfatning går ud på, om det muslimske broderskab vil lave protester, om studenterforeninger dernede er tilfredse.... Egypten er et meget uroligt land ligenu.. Jeg skulle ikke derned med stor mave..

Ang. din vaccine, ved jeg ikke. Men det ved din læge ihvertfald

Anmeld

6. marts 2012

EKBJ

Mumto3 skriver:

Vi var i Egypten for en måned siden, og der var der ingen af hverken de voksne eller børn der blev vaccineret. Det kommer selvfølgelig an på hvordan I skal rejse, men hvis det er med et charterselskab, så ville jeg bare tage afted. Jeg ville ihvertfald ikke begynde at vacc. mig hvis jeg var 32 uger henne. SElvølgelig er fosteret færdigudviklet, men alligevel.

Har du chekket at du overhoved må flyve? det er forskellige grænser hos forskellige flyselskaber.

min "svigermor" ringede igår og sagde at jeg gerne måtte flyve.. havde nemlig sagt nej tak, i starten fordi jeg troede jeg ikke måtte flyve.. er det ikke stor risiko for madforgiftning når man er gravid.. vi skal bo på et hotel.. kan være det gør en forskel

Anmeld

6. marts 2012

EKBJ

Darling<3 skriver:

Aner ikke om du må få vaccinen, men du må ikke flyve efter uge 32, så snak lige med din læge inden du bare springer om bord på et fly

Men ellers, ja, jeg ville sagtens turde at tage en uge til Egypten, er selv ved at lokke kæresten ud af huset inden vores trunte kommer til verden

Er det Sharm, i skal til ??

Ja det er så :-) det med flyveren har min "svigermor" tjekket. 

Anmeld

6. marts 2012

Darling<3

EKBJ skriver:

Ja det er så :-) det med flyveren har min "svigermor" tjekket. 

Og du må gerne flyve efter uge 32??

Så tag afsted, det ville jeg sku gøre.. ! Har været i Egypten 5 gange, så noget må de da gøre siden jeg kommer tilbage hehe...

Undgå deres parfumebutikker/shops og husk - gaver er ikke gratis dernede, høhøh.......

Anmeld

6. marts 2012

Mumto3

Jonatansmor skriver:

Nej, det ville jeg ikke turde. Slet ikke når vi stadig ikke ved hvad den nye forfatning går ud på, om det muslimske broderskab vil lave protester, om studenterforeninger dernede er tilfredse.... Egypten er et meget uroligt land ligenu.. Jeg skulle ikke derned med stor mave..

Ang. din vaccine, ved jeg ikke. Men det ved din læge ihvertfald

Vil bare sige at det kommer MEGET an på hvor du er henne. Hvis det f.eks. er Sharm de skal til, så aner de nærmeste ikke dernede at der har været revolution i Cario (lidt groft sagt, men faktisk ret tæt på sandheden)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.