Jordemoder 39+3 (hvad går det ud på)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2012

Vidunderligeunger

LR85 skriver:

Kan virkelig godt forstå det er langt a køre.

Min dreng vendte sig hver dag helt til 39+5 (hvor jeg fik PKS)

Jeg kunne ikke mærke når han vendte sig, men jeg kunne finde hans hoved og derfor følge med. Han vendte sig 2-3 gange dagligt.

men jeg havde også MEGET fostervand

det må jeg nok sige... utroligt at de kan det... Jeg fik PKS sidst pga UK, og jeg husker tydeligt hvordan det føltes med spark imod blære o.l. hvor denne gang er det mod ribben.. men man kan selvfølgelig tage fejl - ligesom Jordemødrene også kan tage fejl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

LR85

MAJ*MOR skriver:

det må jeg nok sige... utroligt at de kan det... Jeg fik PKS sidst pga UK, og jeg husker tydeligt hvordan det føltes med spark imod blære o.l. hvor denne gang er det mod ribben.. men man kan selvfølgelig tage fejl - ligesom Jordemødrene også kan tage fejl

Jeg mærkede aldrig spark et bestemt sted da han jo vendte sig hele tiden. 

Så kender ikke så meget til det hvis de ligger samme vej hele tiden. 

Men du kan jo godt ringe til jmd og høre om du må tage til lægen i stedet? Der sker jo ikke noget ved a spørge

Anmeld

6. marts 2012

chael

MAJ*MOR skriver:

som jeg skrev til Lineogliamogmilan Jeg kunne jo i princippet gå ned til lægen og få målt blodtryk? Jeg har det jo fint og fødslen går som fødslen jo går.. synes nemlig de andre samtaler har været så ligegyldige, lidt a la "hej, går det godt, hvad er det blodtryk, baby ligger med hovedet nedad, tak for idag" maks 10 minutter! 

Jo, men hvis du ikke har nogen mistanke om dit blodtryk er højt??

Så er det da bedre at komme der til sine JM konsultationer.

Men det er bare min mening.

Ville aldrig ikke gøre

*Camilla

Anmeld

6. marts 2012

sabrina89

Jeg blev skrevet op til scaning hvis jeg skulle gå over tid (hvilket jeg gjorde) Så det er jo et skub videre i systemet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.