Jordemoder 39+3 (hvad går det ud på)?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. marts 2012

Vidunderligeunger

Hei

Nu er det idag 14 dage siden jeg var til JM sidst, hvor hun sådan set bare mærkede om babys hoved var nedad og vi snakkede lige kort om hvordan jeg har det.. Fik en ny tid til idag 39+3, men hvad skal vi snakke om idag så? Hvis jeg får det skidt ringer jeg jo til lægen eller JM (så derudfra må hun jo tro jeg har det godt) og ellers så kan jeg jo mærke at baby sparker, der er godt med liv og hovedet stadig er nedad... Så hvad lavede I til "sidste" JM samtale? (regner med det bliver den diste i hvert fald)!!

knus elefanten - som vil føde NU!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

maria_wlt

Der sker det samme som sidst  

Anmeld

6. marts 2012

Vidunderligeunger

maria_wlt skriver:

Der sker det samme som sidst  

jamen hvorfor skal jeg så derop igen? Alt er jo fint...? Underligt...

Anmeld

6. marts 2012

Misty

Godt spørgsmål! Jeg nåede aldrig der hen

Anmeld

6. marts 2012

maria_wlt

MAJ*MOR skriver:

jamen hvorfor skal jeg så derop igen? Alt er jo fint...? Underligt...

Rigtig mange går i fødsel på det tidspunkt så tror det er derfor.. Så får de lige en vurdering med på vejen..

Jeg havde dog ikke det vilde at bruge det til heller... 

Anmeld

6. marts 2012

Vidunderligeunger

Misty skriver:

Godt spørgsmål! Jeg nåede aldrig der hen

baaah!!! 

Anmeld

6. marts 2012

Vidunderligeunger

maria_wlt skriver:

Rigtig mange går i fødsel på det tidspunkt så tror det er derfor.. Så får de lige en vurdering med på vejen..

Jeg havde dog ikke det vilde at bruge det til heller... 

skal kører 45 hver vej, for at få at vide alt er fint, så har generelt synes at JM samtalerne var vildt overvurderede.. SKAL man egentlig? Eller kunne man godt bare sige "jeg tror på det hele nok skal gå og at læger + scanninger er nok til mig"?

Anmeld

6. marts 2012

chael

I skal formentlig snakke om evt igangsættelse, hvis ikke du når at føde inden.

*Camilla

Anmeld

6. marts 2012

chael

Det er vidst også noget med at der kun må gå max 10 dage imellem konsultationerne her til sidst. Så man er sikker på at alt er ok med både mor og barn.

Og det er jo ret vigtigt de måler blodtrykket osv, da man hurtigt kan udvikle ssf. Og derfor syntes jeg det er ret vigtigt man passer sine JM besøg

*C

Anmeld

6. marts 2012

lycly

Det bliver ligesom sidst Men ved mit sidste (det blev det for mit vedkommende) besøg der snakkede vi også meget om fødslen, smertestillende osv. Vi havde snakket om det før, men det var rart lige at have det hele frisk i hukommelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.