nettemor skriver:
Ja det ved jeg også godt. Men bliver bare så skide frustreret når man forsvinder lidt i mængden selv om man virkelig ønsker den stilling. Og syns ikke jeg er skide god til at skrive ansøgningerne heller. Men det er svært.
50% af tiden er jeg optimistisk og tror meget på det. de andre 50% tror jeg ikke en skid på det og går faktisk rundt i et "jobhul" 
Ja, en god ansøgning betyder selvfølgelig meget. Prøv at surf lidt rund på nettet, der er masser af god inspiration at hente.
Med hensyn til at forsvinde i mængden, så gør man jo det at alle de ikke relevante ansøgninger bliver pillet fra, og så er der kun de 'rigtige' tilbage (og så var der altså en gang der var en smutter i mellem). Så du skal ikke tænke at du forsvinder i mængden.
Ud af dem der er tilbage laver vi en 'helt sikkert' bunke og en 'måske' bunke. Så gennemgår vi alle dem i 'måske' bunken, for at se om de alligevel skal med over i 'helt sikkert' bunken. Når det er gjort, så går vi igang med at se 'helt sikkert' bunken igennem igen og på baggrund af det vælger vi ud hvem vi vil have til samtale. Så vi har fat i alle ansøgningerne flere gange, så der er ikke noget der bare bliver væk i mængden.
Jeg håber det snart lykkedes for dig!!!
Anmeld