Jule/nytårsbarn eller pause??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

LinLin

Jeg ville springe over...

Hvis jeg havde pco eller af en anden grund havde svært ved at blive gravid/havde prøvet længe ville jeg dog ikke springe over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Kvist

Jeg ville nok springe et par måneder over, har en søn fra d. 4 dec. og jeg sys det lidt øv at han inden for så kort tid skal have så mange gaver og ingen resten af året.. 

Men hvis det var os der havde forsøgt længe ville jeg nokalligevel være ligeglad, for ligemeget hvornår det kommer så er det jo et ønskebarn

Anmeld

5. marts 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Hejsa... 

Ja jeg er så en af dem der har kæmpet med at blive gravid siden i sommers, desværre uden held og med en SA i december... 

Nu snakker vi om herhjemme om vi skal springe de næste par ægløsninger over for at undgå at føde midt i jul/nytår.... Men samtidig vil vi jo helst heller ikk spilde en chance.... 

Andre med samme tanker??? Og hva gør I?? 

Hvis jeg sto. I jeres situation ville jeg ikk ikke vente, min dren er født den 26 december 2010 og det er den bedste julegave jeg nogensinde har fået :') han er mit mirakel , for mig har datoen ingen rolle  

Anmeld

5. marts 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Er selv decemberbarn og har ikke lidt pga. det :-) Synes det var hyggeligt med alt julepynten og hygge, har altid gjort det lidt specielt.

Hvis I får et sommerbarn risikerer i at folk altid er på ferie på barnets fødselsdag. Fordele og ulemper er altid til stede.

Angående gaver, man kan jo ønske sig gavekort til barnet som så kan bruges senere på året. :-) Det behøver ikke være et større problem end det.

Vi har prøvet at miste og valgte at vi var ligeglade med hvornår barnet kom, bare det kom. Vi endte med termin i December efterfølgende, dog kom hun sidst i November. Vi har i selve December 13 fødselsdage. Nu venter vi os til slut september, men et Decemberbarn mere havde vi taget glade imod.

Mærk efter, hvad er vigtigst for jer :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.