så kom der lidt flere spørgsmål :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

L&V

Princesspigen skriver:

lige precis.. han har os et anstrængt forhold til sin biologiste far der skred efter fødslen, og det tog ham næsten et ½ år før han var klar til at fortælle mig hvorfor og hvem hans far var.. men han kom selv til mig, hvilke jeg også tror han skal denne gang

Puha han har da været lidt af hvert igennem Tror os mænd takler sådan nogle ting på en anden måde end os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Princesspigen

Guldimaven skriver:

Jeg vil da også godt prøve at besvare dine spørgsmål.

1. Man bløder efter en fødsel, så derfor er det en god ide. ( som de andre også har skrevet.)

2. Kvalme kan komme og gå, så nyd da det er aftaget lidt!

3. Første lægeundersøgelse udfylder i vandre journal og bliver stillet en masse spørgsmål omkring jeres levemåde, sygdomme o.s.v.. Du vil blive vejet, få målt blodtryk og få blodprøve.. Nogle får også en gyn- undersøgelse, men det er forskelligt fra læge til læge. Min kæreste er aldrig med til andet en scanningerne, men syntes nu heller ikke der er så meget, der kunne være interessandt for ham!

4. Hvis man har helt normalt forløb, så er den første scanning nakkefolds scanning og det er omkring uge 13.

5. Det er noget med overtro, dog tror vi ikke på det.. Så vi har hentet barnevognen hjem! 

6. Altså du kan da altid hører dem, om det er muligt. Men ellers skal du ikke regne med at have den samme jordemor gennem hele forløbet, jeg har indtil videre ikke haft den samme.. Og det er heller ikke sikkert, det er den samme jordemor der er med til din kommende fødsel, det er kun hvis hun lige er på vagt når du går i fødsel. 

jeg troede egentlig at jordmoderen var en der fulgte en hele graviditeten og os var til fødslen hvis hun/hn kunne...

Anmeld

5. marts 2012

Kofoed.

Princesspigen skriver:

låne trusser, det lyder måske som noget man sku overveje

flytter fra hundige til jægerspris så fødesteder skifter er jeg sikker på..

Men det kan du jo spørge de læge om, for du skal i morgen vælge fødested og der er altså frit valg, men transport er på egen betaling.

Anmeld

5. marts 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Puha han har da været lidt af hvert igennem Tror os mænd takler sådan nogle ting på en anden måde end os

han har på ingen måde haft et nemt liv og pt er der meget modgang for ham.. derfor jeg gør hvad jeg kan for at nusse om ham, tage hensyn til ham, lade ham deltage i tingene i det omfang han selv har lyst og ellers giver ham plads..  

desværre har vi ikke rigtigt haft sex de sidste 2-3 uger grundet min volsomme kvalme så jeg ikke har været istand til noget, er ellers ret sexglad selv, men håbar at tage lidt revance imorgen efter lægen så kan det være hans humør stiger lidt der os

Anmeld

5. marts 2012

Guldimaven

Princesspigen skriver:

jeg troede egentlig at jordmoderen var en der fulgte en hele graviditeten og os var til fødslen hvis hun/hn kunne...

Ja, det går historierne hvis også på.. Det troede jeg også.. Men jeg har ikke haft den samme endnu?!

Anmeld

5. marts 2012

Princesspigen

Kofoed. skriver:

Men det kan du jo spørge de læge om, for du skal i morgen vælge fødested og der er altså frit valg, men transport er på egen betaling.

man kan jo planlægge det så jeg alligevel er i huset (jægerspirs) som vi er ved at gøre i stand, så er jeg tæt på sygehuset der oppe alligevel..

så måske.. må se om ik jeg husker at nævne det imorgen

Anmeld

5. marts 2012

lycly

Princesspigen skriver:

jeg flytter fra hundige til jægerspris, så fødestedet bliver helt sikkert skiftet.. skal sikkert føde på frederikssund hospital eller sådan noget... ved du hvem jeg skal ssnakke med det om ?

Prøv at hør din læge om det, det er jo ham/hende der skal sende informationer og vandrejournal til det hospital hvor du skal føde. Og når først det nye hospital har dine papirer, så får du helt sikkert brev fra deres jordemoder center

Anmeld

5. marts 2012

Princesspigen

Guldimaven skriver:

Ja, det går historierne hvis også på.. Det troede jeg også.. Men jeg har ikke haft den samme endnu?!

okay vildt

Anmeld

5. marts 2012

Princesspigen

LunaLykke skriver:

Prøv at hør din læge om det, det er jo ham/hende der skal sende informationer og vandrejournal til det hospital hvor du skal føde. Og når først det nye hospital har dine papirer, så får du helt sikkert brev fra deres jordemoder center

okay der kan man bare se  ved du egentlig om det er jordmodere der laver en scanning eller om det er en læge ?

Anmeld

5. marts 2012

L&V

Princesspigen skriver:

han har på ingen måde haft et nemt liv og pt er der meget modgang for ham.. derfor jeg gør hvad jeg kan for at nusse om ham, tage hensyn til ham, lade ham deltage i tingene i det omfang han selv har lyst og ellers giver ham plads..  

desværre har vi ikke rigtigt haft sex de sidste 2-3 uger grundet min volsomme kvalme så jeg ikke har været istand til noget, er ellers ret sexglad selv, men håbar at tage lidt revance imorgen efter lægen så kan det være hans humør stiger lidt der os

Lyder til du er en go kæreste for ham He he nej sådan en graviditet kan gøre det ved de fleste jeg fik det omvendt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.