Jeg skal forsøge at svare så godt jeg kan. 
1. Du skal have bind med fordi du bløder bagefter. Det er forskelligt hvor meget hver enkelt bløder og hvor længe. Min blødning stoppede efter cirka 4-5 uger.
2. Om det er godt eller skidt med at kvalmen er stilnet af, skal jeg ikke kunne svare på. Men en del gravide kommer i en periode hvor de slet ikke føler sig gravide. Tror det er normalt med svingende kvalme. 
3. Første undersøgelse og alle de andre + skanninger var min kæreste også med til. Det var hans måde at følge med i graviditeten på, så tag du bare din kæreste med. Det er da kun hyggeligt. Til den første undersøgelse mener jeg at jeg havde en urin prøve med som han lavede en g-test ud fra, og derefter en vandre journal mener jeg. Mener bestemt også jeg fik målt mit blodtryk. Uhh det er længe siden.. 
4. Mener første skanning var til NF.
5. Ang. barnevognen er det vist noget med gammel overtro. Jeg tror ikke på sådan noget, vi hentede den hjem cirka 1 ½ mdr før termin. Og vores søn er sund og rask - velskabt. 
6. Ang. flytning kan jeg ikke hjælpe med. Men jeg havde næsten en ny jordmoder hver gang. Der var én jeg nåede at se 2 gange, men hun var udlænding, så fattede næsten ikke en klap af hvad hun sagde LOL..
Desuden kan du ikke være sikker på at det er din "egen" jordmoder du får med til fødslen.
Håber det var lidt svar du kunne bruge, ellers må du bare spørge ind til det, så skal jeg svare så godt jeg kan. 
Anmeld