jeg synes .... burde være billigere,..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

birthee

Kay skriver:

jeg giver ret... frugt og grønt burde være billigere...

og ordentlig kød, fisk og fjerkræ burde være billigere... det er en vigtig del af vores daglige kost... med ordentlig mener jeg fra dyr der er blevet behandlet ordentlig...

offentlig transport burde være billigere....

og så burde de fedt og suker afgifter kun være på det usunde og ikke på almindelig mad som mælk og kød...

Så enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Lullaby

MelikkazMoar skriver:

ja ..

jeg synes fx. frugt og grønt burde være billigere..
(måtte idag give 10,- for et salathoved der var på størrelse med en knyttet hånd)

så syndes jeg baby-mad burde være billigere.. (da jeg har en datter der helst ikke spiser andet end købe grød)

Prevension.. (kondomer, p-piller , osv)

er der nogle ting i din hverdag du kun kunne ønske var billigere?

Grønt skulle være billigere. Bare grønsager til madpakken koster os i hvert fald 200 kr om ugen.  Og i weekenderne ryger der mere. Prævention kunne jeg også godt bruge. Synes at det er megadyrt.

Anmeld

5. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

legetøj

Anmeld

5. marts 2012

Peanut

Jonatansmor skriver:

Kan sagtens se pointen i en fedtafgift, afgift på sprut, cigaretter osv. Men kommer det ikke hånd i hånd med en lempelse af prisen på sunde fødevarer, runger det bare så hult. I en sparetid, hvor vi har ministre der kører rundt i audier. Nye audier.

Anmeld

5. marts 2012

sabrina89

9510 skriver:

Benzin og Diesel

Enig Vi bruger snildt 2-3000 om mdr på det, selvom jeg er på barsel og ikke køre hver dag

Anmeld

5. marts 2012

9510

sabrina89 skriver:

Enig Vi bruger snildt 2-3000 om mdr på det, selvom jeg er på barsel og ikke køre hver dag

Ja jeg bruger også ca 1000 kr mere om måneden på diesel i forhold til hvad jeg brugte for 3-4 år siden, og har ikke fået flere kilometer på job 

Syns det er surt

Anmeld

5. marts 2012

lycly

Synes helt klart også babymad skulle være billigere! Det samme med modermælkserstatning. Vi valgte ikke frivilligt at gå over til flaske, så det var liiidt en streg i regningen for os, at vi skulle til at bruge ret mange penge på mme

Derudover synes jeg tog og bus billetter skal være billigere!

Anmeld

5. marts 2012

lycly

Synes helt klart også babymad skulle være billigere! Det samme med modermælkserstatning. Vi valgte ikke frivilligt at gå over til flaske, så det var liiidt en streg i regningen for os, at vi skulle til at bruge ret mange penge på mme

Derudover synes jeg tog og bus billetter skal være billigere!

Anmeld

5. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

Ja mine p piller er skide dyrer og der findes ikke noget billig mærke i dem.. Og tamponer og bind burde os være billigere og ja frugt og grønt og ordenlig kød.. Og ja benzin 

Anmeld

5. marts 2012

Clisolka

ja ..

jeg synes fx. frugt og grønt burde være billigere..
(måtte idag give 10,- for et salathoved der var på størrelse med en knyttet hånd)

så syndes jeg baby-mad burde være billigere.. (da jeg har en datter der helst ikke spiser andet end købe grød)

Prevension.. (kondomer, p-piller , osv)

er der nogle ting i din hverdag du kun kunne ønske var billigere?

Enig med dig, men prævention er billigt nok (alt efter mærke selvfølgelig) - jeg giver f.eks. omkring 70 kr for mine p-piller for 3 mrd, jeg har været oppe på 220 kr, så jeg klager ikke 

En ting der er meget dyr: offentlig transport!!! Jeg pendler dagligt, og giver, hold fast, 1760 kr for et månedskort!

Der bliver altid snakket om at frugt og grønt skulle være ihhh så sundt, men der er jo ingen der har penge til det  Der burde de sætte priserne ned 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.