jeg synes .... burde være billigere,..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
40 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

MelikkazMoar

ja ..

jeg synes fx. frugt og grønt burde være billigere..
(måtte idag give 10,- for et salathoved der var på størrelse med en knyttet hånd)

så syndes jeg baby-mad burde være billigere.. (da jeg har en datter der helst ikke spiser andet end købe grød)

Prevension.. (kondomer, p-piller , osv)

er der nogle ting i din hverdag du kun kunne ønske var billigere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

wamse

Helt enig med dig i, at frugt og grønt burde være billigere 

Babymad synes jeg ikke skulle være billigere, men nu har vi jo også børn i vidt forskellige aldre, for babymad koster trods alt kun en brøkdel af, hvad en teenager spiser 

Anmeld

5. marts 2012

signe.

MelikkazMoar skriver:

ja ..

(måtte idag give 10,- for et salathoved der var på størrelse med en knyttet hånd)

så syndes jeg baby-mad burde være billigere.. (da jeg har en datter der helst ikke spiser andet end købe grød)

Lidt a la det samme som dig. Synes fødevare generelt er dyre, og med den nye fedtafgift, er det jo ikke blevet billigere at prøve at få vores den store dreng til at tage på. Når jeg er ude at handle koster én bærepose fødevarer omkring 400 kr, og nej vi har ikke dyre madvaner, og køber stort set kun på bud, og alt dette er tit uden kødbudget, da vi køber det direkte ved slageren, og så omkring 20 kg af gangen...

Anmeld

5. marts 2012

B&J

helt klart frugt og grønt rugbrød også... syntes godt nok det kan være dyrt ind imellem især når jeg går efter noget bestemt fordid et skal være sundt...

Anmeld

5. marts 2012

MelikkazMoar

wamse skriver:

Helt enig med dig i, at frugt og grønt burde være billigere 

Babymad synes jeg ikke skulle være billigere, men nu har vi jo også børn i vidt forskellige aldre, for babymad koster trods alt kun en brøkdel af, hvad en teenager spiser 

ja det med maden er rigtig nok.. men for 65 kr (ca. ) får jeg 15 potioner mad.. det ikke meget hvis hun ik vil spise anden den det.. (synes jeg)

Anmeld

5. marts 2012

Kay

jeg giver ret... frugt og grønt burde være billigere...

og ordentlig kød, fisk og fjerkræ burde være billigere... det er en vigtig del af vores daglige kost... med ordentlig mener jeg fra dyr der er blevet behandlet ordentlig...

offentlig transport burde være billigere....

og så burde de fedt og suker afgifter kun være på det usunde og ikke på almindelig mad som mælk og kød...

Anmeld

5. marts 2012

chael

Hygiejne artikler, som bind, tamponer osv.

Og ellers enig, frugt og grønt burde være billigere.

*Camilla

Anmeld

5. marts 2012

lio

MelikkazMoar skriver:

ja ..

Jeg synes at prævention er HERRE BILLIGT.....   Kondomer fås endda gratis mange steder, og de p-piller jeg fik kostede ikke så meget, trods der var et billigere alternativ.

Anmeld

5. marts 2012

Jonatansmor

MelikkazMoar skriver:

ja ..

Jeg synes også det er bittert at bo i et land med et af klodens højeste skattetryk, når jeg samtidigt har et af klodens højeste fødevarepriser. Finder det mystisk at jeg betaler 70% af en samlet indtægt i skatteafgifter og fødevarer, når jeg samtidigt kan se at der spares over en bred kam.

Finder det underligt at der omtales økonomisk krise, når ledelser går op og op i lønninger. Finder det underligt at vi skal holde tand for tunge, når lande (og banker) der har været sløsede med deres egne finanser, bare kan få og få.

Kan sagtens se pointen i en fedtafgift, afgift på sprut, cigaretter osv. Men kommer det ikke hånd i hånd med en lempelse af prisen på sunde fødevarer, runger det bare så hult. I en sparetid, hvor vi har ministre der kører rundt i audier. Nye audier.

Anmeld

5. marts 2012

Troldemommi

Je syntes Kød, frugt og grønt og MME er dyrt, da det gik op for mig hvor dyrt MME var var jeg lige ved at overveje at begynde et amme igen :-)

jeg syntes de nødvendige sunde fødevarer skulle være billigere så kan de sælge de usunde unødvendige fødevarer og lignende  til den pris de vil.

Hvis bare jeg var statsminister :-)

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.