Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jonatansmor skriver: Jeg synes også det er bittert at bo i et land med et af klodens højeste skattetryk, når jeg samtidigt har et af klodens højeste fødevarepriser. Finder det mystisk at jeg betaler 70% af en samlet indtægt i skatteafgifter og fødevarer, når jeg samtidigt kan se at der spares over en bred kam. Finder det underligt at der omtales økonomisk krise, når ledelser går op og op i lønninger. Finder det underligt at vi skal holde tand for tunge, når lande (og banker) der har været sløsede med deres egne finanser, bare kan få og få. Kan sagtens se pointen i en fedtafgift, afgift på sprut, cigaretter osv. Men kommer det ikke hånd i hånd med en lempelse af prisen på sunde fødevarer, runger det bare så hult. I en sparetid, hvor vi har ministre der kører rundt i audier. Nye audier.
Jeg synes også det er bittert at bo i et land med et af klodens højeste skattetryk, når jeg samtidigt har et af klodens højeste fødevarepriser. Finder det mystisk at jeg betaler 70% af en samlet indtægt i skatteafgifter og fødevarer, når jeg samtidigt kan se at der spares over en bred kam.
Finder det underligt at der omtales økonomisk krise, når ledelser går op og op i lønninger. Finder det underligt at vi skal holde tand for tunge, når lande (og banker) der har været sløsede med deres egne finanser, bare kan få og få.
Kan sagtens se pointen i en fedtafgift, afgift på sprut, cigaretter osv. Men kommer det ikke hånd i hånd med en lempelse af prisen på sunde fødevarer, runger det bare så hult. I en sparetid, hvor vi har ministre der kører rundt i audier. Nye audier.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Monica P skriver: Hvis bare jeg var statsminister :-) Monica
Hvis bare jeg var statsminister :-)
Monica
MelikkazMoar skriver: ja .. jeg synes fx. frugt og grønt burde være billigere.. (måtte idag give 10,- for et salathoved der var på størrelse med en knyttet hånd)så syndes jeg baby-mad burde være billigere.. (da jeg har en datter der helst ikke spiser andet end købe grød) Prevension.. (kondomer, p-piller , osv) er der nogle ting i din hverdag du kun kunne ønske var billigere?
ja ..
jeg synes fx. frugt og grønt burde være billigere.. (måtte idag give 10,- for et salathoved der var på størrelse med en knyttet hånd)så syndes jeg baby-mad burde være billigere.. (da jeg har en datter der helst ikke spiser andet end købe grød)
Prevension.. (kondomer, p-piller , osv)
er der nogle ting i din hverdag du kun kunne ønske var billigere?
Jeg syntes mange ting burde være billigere .. Specielt grøntsager, frugt, fuldkorns brød og pasta.. Grove slags mel.. Fedfattigt pålæg og kød... Økologiske varer
Ja alt det sunde og der er "godt" .. jeg har fx en sygdom hvor jeg skal undvære hvede produkter og sukker.. Så jeg gad jo så godt leve sundere og bedre Prøver næsten altid ...
...den offentlige transport burde være billigere.
Ja, den er billig for studerende, men det er jeg ikke mere, så synes godt nok, at det er lidt dyrt!
Ja er helt enig med dig i frugt og grønt skal være billigere ! I vores brugs koster et salathoved 15 kr.
MME , toiletpapir , støvsugeposer , grov pasta osv.
Der er mane ting som er for dyre syns jeg
Klokkeblomst88 skriver: ...den offentlige transport burde være billigere. Ja, den er billig for studerende, men det er jeg ikke mere, så synes godt nok, at det er lidt dyrt!
alt for dyrt
JEG SYNES HELT SIKKERT ØKOLOGISKE VARER BURDE VÆRE BILLIGERE...
Enig i mange af tingene!
Men en ting jeg syntes burde være billigere, er brugt børnetøj.. Syntes folk forventer ALT for høj en pris, for tøj der er brugt!
Benzin og Diesel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128