Erfaring med hindeløsning søges:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

tinasmor

Chalala85 skriver:

Hej Piger...

Er i uge 40 ( 39+1) idag og er blevet tilbudt hindeløsning af min JM når jeg er 40+1 hvis ikke han har meldt sin ankomst inden da (  jeg lige for han har )

Hvor ondt gør det?

Hjalp det og hvor lang tid gik der før der skete noget?

Hvad skete der ?

Ja har en masse spørgsmål, men det er nok nemmere hvis jer der har prøvet det fortæller mig hvad i fik ud af det

svar modtages med -hånd

fra en yderst utålmodig højgravid

En uge over tiden fik jeg tilbudt det (2 gangesfødende) Det var ubehageligt, men gjorde ikke ondt som sådan. Det var om formiddagen. Om natten gik vandet.

Ved ikke om det ville være startet alligevel, men tror dog det satte gang i noget. Havde dog ikke de store forventninger da alle dem jeg kendte som havde fået det, ikke havde sat noget i gang overhoved. Men tror måske fordi jeg var over en uge over tid, at den lille måske var klar og derfor lige tog det sidste skub.

held og lykke med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2012

Chalala85

tinasmor skriver:

En uge over tiden fik jeg tilbudt det (2 gangesfødende) Det var ubehageligt, men gjorde ikke ondt som sådan. Det var om formiddagen. Om natten gik vandet.

Ved ikke om det ville være startet alligevel, men tror dog det satte gang i noget. Havde dog ikke de store forventninger da alle dem jeg kendte som havde fået det, ikke havde sat noget i gang overhoved. Men tror måske fordi jeg var over en uge over tid, at den lille måske var klar og derfor lige tog det sidste skub.

held og lykke med det.

Tusind tak, håber virkelig det hjælper

Anmeld

6. marts 2012

Vidunderligeunger

har du ik født endnu??

Jeg har ikk prøvet hindeløsning, men ville bare høre hvordan du overtalte din JM til det? Jeg skal til JM idag og vil bare have ham/hende ud NUUUUU!!! Har ikke sovet ordentligt i tre døgn pga smerter i bækken

Anmeld

6. marts 2012

Sommersko

Chalala85 skriver:

Ej hvor dejligt Håber det vil hjælpe selvom jeg stadig er lukket

Jeg krydser fingre

Anmeld

6. marts 2012

Chalala85

A.S. skriver:

Jeg krydser fingre

Tak

Anmeld

6. marts 2012

Chalala85

MAJ*MOR skriver:

har du ik født endnu??

Jeg har ikk prøvet hindeløsning, men ville bare høre hvordan du overtalte din JM til det? Jeg skal til JM idag og vil bare have ham/hende ud NUUUUU!!! Har ikke sovet ordentligt i tre døgn pga smerter i bækken

Nej desværre ikke... er ved at være lidt desperado nu hehe

uhh tror bare jeg har verdens dejligste JM, har haft plukveer som gjorde ondt siden uge 35 og bækkenløsning som bliver værre så kender alt til det med minus søvn.. man ligner jo en gammel kone efterhånden hihi...

Så hun forstår mig og er sååå sød. Nu skal det bare også hjælpe

Anmeld

6. marts 2012

Vidunderligeunger

Chalala85 skriver:

Nej desværre ikke... er ved at være lidt desperado nu hehe

uhh tror bare jeg har verdens dejligste JM, har haft plukveer som gjorde ondt siden uge 35 og bækkenløsning som bliver værre så kender alt til det med minus søvn.. man ligner jo en gammel kone efterhånden hihi...

Så hun forstår mig og er sååå sød. Nu skal det bare også hjælpe

jeg krydser fingre for dig i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.