Erfaring med hindeløsning søges:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.457 visninger
26 svar
0 synes godt om
5. marts 2012

Chalala85

Hej Piger...

Er i uge 40 ( 39+1) idag og er blevet tilbudt hindeløsning af min JM når jeg er 40+1 hvis ikke han har meldt sin ankomst inden da (  jeg lige for han har )

Hvor ondt gør det?

Hjalp det og hvor lang tid gik der før der skete noget?

Hvad skete der ?

Ja har en masse spørgsmål, men det er nok nemmere hvis jer der har prøvet det fortæller mig hvad i fik ud af det

svar modtages med -hånd

fra en yderst utålmodig højgravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

MarleneH

Chalala85 skriver:

Hej Piger...

Er i uge 40 ( 39+1) idag og er blevet tilbudt hindeløsning af min JM når jeg er 40+1 hvis ikke han har meldt sin ankomst inden da (  jeg lige for han har )

Hvor ondt gør det?

Hjalp det og hvor lang tid gik der før der skete noget?

Hvad skete der ?

Ja har en masse spørgsmål, men det er nok nemmere hvis jer der har prøvet det fortæller mig hvad i fik ud af det

svar modtages med -hånd

fra en yderst utålmodig højgravid

Her virkede det ikke.. Desværre!! Blev sat igang med stikpiller juleaften.. Øv men derfor kan det jo godt virke på dig, har da hørt om mange der har fået veer kort tid efter

Anmeld

5. marts 2012

Chalala85

MarleneH skriver:

Her virkede det ikke.. Desværre!! Blev sat igang med stikpiller juleaften.. Øv men derfor kan det jo godt virke på dig, har da hørt om mange der har fået veer kort tid efter

Det ville jo være lækkert hvis det gjorde

Hvor ondt gør det?

Anmeld

5. marts 2012

MarleneH

Chalala85 skriver:

Det ville jo være lækkert hvis det gjorde

Hvor ondt gør det?

Jeg syns ikke det var så slemt, men det skulle vist også være værst for 1. Gangs fødende

Anmeld

5. marts 2012

Chalala85

MarleneH skriver:

Jeg syns ikke det var så slemt, men det skulle vist også være værst for 1. Gangs fødende

Nååh jamen så er det jo godt det bliver 2 gang hehe

Anmeld

5. marts 2012

Valle81

Hey,

Da jeg ventede Anton fik jeg foretaget hindeløsninge, men jeg var 41+3 hvis jeg husker rigtigit.

I viborg kommer man til sådan en kontrol på sygehuset når man er 10 dage over termin, og det var der jheg fik det gjort.

Jeg var meget modnet dernede. Hun gik godt til den. Jeg synes ikke det gjorde ondt bare voldsomt ubehageligt. Jeg sørgede for at slappe godt af og trak vejret MEGET dybt. Det tog vel ca 2 minutter.

Hun sagde at jeg ville have født indenfor et døgn. Hun fik næsten ret. Under 24 timer efter fik jeg veer og han var ude små 10 timer efter første lille ve:0)

Christina

Anmeld

5. marts 2012

Chalala85

Valle81 skriver:

Hey,

Da jeg ventede Anton fik jeg foretaget hindeløsninge, men jeg var 41+3 hvis jeg husker rigtigit.

I viborg kommer man til sådan en kontrol på sygehuset når man er 10 dage over termin, og det var der jheg fik det gjort.

Jeg var meget modnet dernede. Hun gik godt til den. Jeg synes ikke det gjorde ondt bare voldsomt ubehageligt. Jeg sørgede for at slappe godt af og trak vejret MEGET dybt. Det tog vel ca 2 minutter.

Hun sagde at jeg ville have født indenfor et døgn. Hun fik næsten ret. Under 24 timer efter fik jeg veer og han var ude små 10 timer efter første lille ve:0)

Christina

Ihh det lyder jo dejligt

Håber virkelig det hjælper så hvis han ikke er ude. Vil gerne undvige at blive sat igang med stikpiller.

Anmeld

5. marts 2012

sarahb

Hun kørte bare fingerne rundt helt oppe. Og det resulterede i slim i 7-8 dage inden jeg fødte...

Anmeld

5. marts 2012

Chalala85

sarahb skriver:

Hun kørte bare fingerne rundt helt oppe. Og det resulterede i slim i 7-8 dage inden jeg fødte...

Så om den hjalp eller ej er egentlig ikke til at sige?

Anmeld

5. marts 2012

chael

Jeg fik lavet hindeløsning da jeg var 40+6. Det var d.4. Dagen efter havde jeg tegnblødning, det var d. 5. Og jeg havde en masse plukveer. Og om natten til d. 6. Fødte jeg min søn på blot 1 time og 39 min, fra min første spæde ve, som kom 01.15. Han er født 02.54.

Det gjorde som sådan ikke ondt, men det var, syntes jeg, lidt ubehageligt. Om det var den der satte igang ved jeg ikke, men det vælger jeg at tro på

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.